Hoe kan ik de vga on board uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JennyPenny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
Al een paar dagen heb ik geen beeld meer als ik mijn computer aanzet. Ik heb een nieuwe videokaart gekocht en deze in mijn pc geprikt, maar er gebeurt nog steed niets. De monitor is in orde en de rest van mijn pc ook. Ik heb een en tip gekregen om de vga on board eerst uit te schakelen, maar ik heb geen idee hoe dit moet.

Help help help:confused:

Dat doe je in de bios, maare, hoe weet je dat de rest van de pc goed is?

Bij een overleden moederbord of/en geheugen, gaat ook alles gewoon aan, behalve dat moederbord niet, en heb je ook geen beeld.

En de huidige moederborden werken met autosense, als er een videokaart gebruikt wordt, gaat de onboard automagisch uit.

Dat doe je in de bios, maare, hoe weet je dat de rest van de pc goed is?

Bij een overleden moederbord of/en geheugen, gaat ook alles gewoon aan, behalve dat moederbord niet, en heb je ook geen beeld.

En de huidige moederborden werken met autosense, als er een videokaart gebruikt wordt, gaat de onboard automagisch uit.

Ow ok. Ik heb wel gezien dat er een lampje op de videokaart gaat branden. Kan dat al je moederbord niet meer werkt? Bios? Nog nooit van gehoord leg uit please.

Basic Input Output System, het eerste wat aangeproken wordt, als je de computer aanzet, voor de hardware, en de instellingen daarvoor, te laten werken.

Maar als het moederbord niet werkt, lees de chipset, werkt dat natuurlijk ook niet.

Geen manual meer?
Welk merk en type is die computer? de meest gebruikte toets om in de bios te komen is delete, maar er zijn er vele anderen, o.a. F2, F10, etc, afhankelijk van het merk computer, of moederbrd, lees bios maker.

Maar als hij niet opstart, schiet je daar ook niet veel mee op :rolleyes: , dan zie je namelijk niets.

wordt mij allemaal te ingewikkeld.
Ik laat 'm wel nakijken. Tanx anyway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan