Bert Stiekema
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2009
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@mastermindz: Ten eerste, semi-mods zitten we niet op te wachten. Dus melden dat zulke vragen hier niet mogen mag je achterwege laten en in het vervolg de misbruik-knop gebruiken.
Ten tweede, alsnog melden hoe je er aan kunt komen en jezelf "in dekken" door te melden dat het alleen voor educatieve doeleinden is willen we ook niet zien.
Je legt uit hoe iemand aan illegale software kan komen, dat willen we hier ook niet.
en als laatste: Lees de vraag beter , het gaat om het filmpje. Niet om het spel.
maar ik kan hem niet op youtube vinden???
maar mij gaat het eigenlijk vooral om het deuntje dat lijkt op the pirates of the carebean. Als iemand me die download kan geven ben ik heel blij
maar mij gaat het eigenlijk vooral om het deuntje dat lijkt op the pirates of the carebean. Als iemand me die download kan geven ben ik heel blij
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.