Hoe kan ik deze film downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zulke vragen mogen hier niet ;) dit forum gaat alleen over de legale problemen ;)

maar in theorie kan het wel hier leg ik het even uit voor educatieve doeleinden,

*knip*

het is dus NIET de bedoeling dat je torrents voor zoits gebruikt, maar in principe zou het kunnen

Laatst bewerkt door een moderator:
@mastermindz: Ten eerste, semi-mods zitten we niet op te wachten. Dus melden dat zulke vragen hier niet mogen mag je achterwege laten en in het vervolg de misbruik-knop gebruiken.

Ten tweede, alsnog melden hoe je er aan kunt komen en jezelf "in dekken" door te melden dat het alleen voor educatieve doeleinden is willen we ook niet zien.
Je legt uit hoe iemand aan illegale software kan komen, dat willen we hier ook niet.

en als laatste: Lees de vraag beter , het gaat om het filmpje. Niet om het spel.

@mastermindz: Ten eerste, semi-mods zitten we niet op te wachten. Dus melden dat zulke vragen hier niet mogen mag je achterwege laten en in het vervolg de misbruik-knop gebruiken.

Ten tweede, alsnog melden hoe je er aan kunt komen en jezelf "in dekken" door te melden dat het alleen voor educatieve doeleinden is willen we ook niet zien.
Je legt uit hoe iemand aan illegale software kan komen, dat willen we hier ook niet.

en als laatste: Lees de vraag beter , het gaat om het filmpje. Niet om het spel.

semi-mod, begrepen :P
misbruik knop... heb ik tog gedaan?

ik bedoelde filmpjes paket ;) (sorry voor de spelling geen idee hoe je het schrijft)

maar filmpjes kan hij ook van youtube halen ;) met de daarvoor ontworpen site

't is helaas niet gelukt

maar mij gaat het eigenlijk vooral om het deuntje dat lijkt op the pirates of the carebean. Als iemand me die download kan geven ben ik heel blij

maar mij gaat het eigenlijk vooral om het deuntje dat lijkt op the pirates of the carebean. Als iemand me die download kan geven ben ik heel blij

Met Vdownloader kan je van een filmpje bijna alle formaten downloaden, dus ook je mp3 :P

en anders neem je even een programma wat de film opneemt op de pc(hypercam ofzow), daar zet je bij aan geluid opnemen, en dan heb je uituindelijk al de film MET geluid, die kan je dan zo omzetten naar mp3(of eerst naar youtube en dan downloade met Vdownloader ;) )

Dan ga ik deze vraag sluiten aangezien je hem hier ook al hebt gesteld.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan