Hoe kan ik dit systeem upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
Pentium 4 CPU 3.06GHz
(S.478)

MSI MS-6785

Chipset SIS 648 FX
(Ondersteunde FSB-snelheden: FSB400, FSB533, FSB800)
(Ondersteund Geheugentype: DDR-200 SDRAM, DDR-266 SDRAM, DDR-333 SDRAM, DDR-400 SDRAM)
(Verpakkingstype 839 Pin BGA)

2 x Samsung M3 68L3223ETN-CB3
(256MB, Unbuffered, DDR SDRAM, PC2700, 166Mhz)

MSI FX5700
(128MB, AGP 8x)

Dit is mijn pc en ik wil hem graag gaan upgraden om beter te kunnen gamen. Wat kan ik hier het beste mee doen zodat ik nieuwe games op maximaal kan spelen?

Voor gamen doet een goede videokaart natuurlijk altijd wonderen. Verder is de FSB snelheid van je huidige processor 533 MHz, terwijl er ook 800MHz op je mobo past.
Ook geheugen kan nog wel verdubbeld worden. Scheelt niet alleen bij games, maar overal qua snelheid!

Sauria zei:
Voor gamen doet een goede videokaart natuurlijk altijd wonderen. Verder is de FSB snelheid van je huidige processor 533 MHz, terwijl er ook 800MHz op je mobo past.
Ook geheugen kan nog wel verdubbeld worden. Scheelt niet alleen bij games, maar overal qua snelheid!

dus dan kan ik beter een nieuw moederbord kopen en dan een pci-e videokaart, en een processor met 800 Mhz FSB snelheid, en dan pc 3200 geheugen?

als je een nieuw moederbord koopt, misschien ineens voor DDR2 gaan ... 533mhz en 667MHZ ram ...
en stukken goedkoper dan gewone DDR

Serverdude zei:
als je een nieuw moederbord koopt, misschien ineens voor DDR2 gaan ... 533mhz en 667MHZ ram ...
en stukken goedkoper dan gewone DDR

dus dat is goedkoper, EN sneller?? (maar ik zie altijd dat de CL veel hoger is bij ddr2 geheugen dan bij ddr

dat wel, ik heb er ook geen idee van waarom .. het geheugen wordt steeds sneller ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan