• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik een gevalideerde selectie splitsen over 2 mensen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japtoel

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo,

Ik heb een selectie in excel gemaakt van een lijst die wordt aangevuld en er wordt vanaf gehaald. Kortom, de lijst varieerd qua inhoud.
Nu zijn de gegevens in die cellen via een ander werkblad via vallidatie allemaal keuring in een lijst te zien.
In de kolom voor de betreffende cellen geef ik aan of poppetje 1 of 2 de gegevens behartigd. Ik wil vervolgens op het andere werkblad de gegevens in een bepaalde cel middels vallidatie zetten. Ik wil, en nu komt het,graag een lijst zien die bestemd is voor poppetje 1 of 2 en niet voor beide! Nu zie ik hem in z`n geheel. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb al best e.e.a. getest maar kom er niet uit.

Gr japtoel

Autofilter

Hallo Japtoel,

probeer het eens met Autofilter, of plaats anders eens een voorbeeldbestandje (ontdaan van evt gevoelige informatie).

Haije

Hallo

Hierbij mijn bestandje.
Op het ene blad wil ik e.e.a. invoeren aan gegevens die door pop1 of pop 2 worden verwerkt.
Ik wil bij de selectie inboeken graag alleen die tekst zien die door pop1 of 2 wordt behartigd.

Gr japtoelBekijk bijlage Planningprogramma.xls

Zo iets?

Hallo Japtoel,

komt dit in de buurt van wat je wilt?

Haije

Zo iets?

Hallo Japtoel,

nu met bijlage
komt dit in de buurt van wat je wilt?

Haije

Bijlagen

Hallo Haij

Nee, u begrijpt mij niet helemaal.
Op het gegevensblad heb ik ingevuld in kolom B wie er aan werkt.
Vervolgens ga ik naar werkblad planning en vul bij cel A6 pop 1 in. Dan wil ik in B6 een werk inplannen uit de specifike lijst die wordt behartigd door pop 1.
Echter , en dat wil ik juist niet , zie ik hier de hele lijst.
Ik stuur het bestandje even mee.

Gr Japtoel

Bijlagen

Dag Haije

Ik heb even gekeken naar datgene waar de link naar verwijst.
Ik kom daar een getrapte keuze lijst aan waar gewerkt wordt met subs.
Ik ga er nog mee aan de slag of dit nog een oplossing bieden kan.
Ik meld nog of ik er wat mee kan.

Gr japtoel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan