Hoe kan ik een laptop xp "clonen" op mijn vista voor mijn office 2007 te gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pratana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
3
Beste mensen ben hier nieuw, mijn vraag is ik heb een oudere laptop waar mijn office2007 die ik zo gekocht heb waarvan de verkoper geen registratie nummer heeft meegegeven- en zou die graag op mijn nieuwe vista computer willen zetten, weet niet hoe te werk gaan! bedoel bekabeling en software!
Bedankt voor jullie hulp
Pratana
 
Laatst bewerkt:
Is onmogelijk.

Je moet de installatie dvd hebben of in ieder geval de installatiebestanden.
 
Doe het volgende op de laptop:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a c:\msocache > c:\office2007.txt
en post dan c:\office2007.txt op het forum.
Uitleg: Normaal gesproken staan de installatiebestanden van Office2007 ook op je laptop/pc, namelijk in de map C:\msocache

Gebruik jellybean Keyfinder om de cd/installatie key van Office2007 op de laptop te achterhalen.

Of je verder in de problemen raakt met activatie etc. bij gebruik op 2 systemen weet ik niet. Daar kan ik je níet mee helpen.

Tijs.
 
Activatie is geen probleem dat kan zo opgelost worden, als je hem al kan laten werken op die tweede pc sta je al heel ver.
 
Office 2007 clonen

Meestal is een voorafgeinstalleerde Office versie een OEM versie. Zo'n OEM versie is gekoppeld aan die PC. Je loopt groot risico dat je niet kunt activeren. Als het een retailversie is, laat Microsoft jou wel je Office activeren op je nieuwe computer.
 
Meestal is een voorafgeinstalleerde Office versie een OEM versie. Zo'n OEM versie is gekoppeld aan die PC. Je loopt groot risico dat je niet kunt activeren. Als het een retailversie is, laat Microsoft jou wel je Office activeren op je nieuwe computer.

Neen het s een oudere pc die ik heb overgekocht en waar de koper mij office2007 had laten opstaan!
Ben nu met een proefversie van office2007 bezig gratis voor 2 maanden en heb alles dat ik kende geprobeert om hem te clonen(delaptop naar de pc) maar stop ermee het is verloren tijd hoewel men mij gesproken heeft via een netwerkbridge klopt dat?
 
Ben er ook eens mee bezig geweest tot uiteindelijk niets meer werkte.

Registreer gewoon die office en klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan