MistrCetje
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2012
Hallo,
Sinds kort zoek ik een oplossing voor mijn probleem.
Ik heb ene query aangemaakt die ervoor zorgt dat hij gaat kijken naar de waarde in mijn combobox. Het is nu het probleem dat hij zich niet gaat aanpassen iedere keer dat ik mijn waarde wijzig in mijn combobox, ik moet dus het formulier opnieuw laden met de waarde reeds ingevuld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich aanpast iedere keer als ik iets anders intyp (m.a.w. telkens als in een letter wijzig.
hier is mijn SQL van mijn query:
Moet ik iets van code toevoegen bij mijn cboLeerling_Change() ?
Sinds kort zoek ik een oplossing voor mijn probleem.
Ik heb ene query aangemaakt die ervoor zorgt dat hij gaat kijken naar de waarde in mijn combobox. Het is nu het probleem dat hij zich niet gaat aanpassen iedere keer dat ik mijn waarde wijzig in mijn combobox, ik moet dus het formulier opnieuw laden met de waarde reeds ingevuld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich aanpast iedere keer als ik iets anders intyp (m.a.w. telkens als in een letter wijzig.
hier is mijn SQL van mijn query:
Code:
SELECT tblLeerlingen.Voornaam, tblLeerlingen.Naam, tblLeerlingen.Klascode
FROM tblLeerlingen
WHERE (((tblLeerlingen.Naam) Like "*" & [Forms]![frmAfwezigheidsbeheer]![cboLeerling].[Text] & "*")) OR (((tblLeerlingen.Voornaam) Like "*" & [Forms]![frmAfwezigheidsbeheer]![cboLeerling].[Text] & "*")) OR (((tblLeerlingen.Klascode) Like "*" & [Forms]![frmAfwezigheidsbeheer]![cboLeerling].[Text] & "*"));
Moet ik iets van code toevoegen bij mijn cboLeerling_Change() ?