• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik excelbestand in Word plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ben bezig om een website bij te werken. Hier kan ik echter alleen Word dokumenten en platte tekst en foto's invoegen.

Vandaag heb ik een 3 tal excelbestandjes ontvangen om op de website te plaatsen. Helaas lukt me dat niet in Excel.

Wie en hoe kun je excelbesrandjes omzetten in een Word bestand of eventueel JPG bestand?

alvast bedankt!

Als je in Excel de cellen selecteerd en kopieert en deze dan vervolgens in Word plakt dan moet hij het gewoon als tabel overnemen. Desnoods kun je van je Excel een printscreen maken en deze in (paint / photoshop oid) als plaatje opslaan?

lukt helaas niet

Heb printscreen gemaakt. Dat lukt niet Kan voorbeeld niet plaatsen.(meer dan 100kb)

Ook knippen/plakken lukt niet,waarschijnlijk omdat er aan boven en onderkant layout staat.

Ik kan de excelbestanden helaas ook niet hier plaatsen omdat ze wat groter zijn dan 100kb

help!

WORD kan toch EXCEL bestanden importeren.
Lukt het daar dan niet mee?

Word kan niet importeren

Hallo,

Ik heb word 2003. ik zie nergens de optie "importeren" Of doe ik wat verkeerd?

In ieder geval bedankt voor je hulp.:thumb:

Is er bijv geen fotoprogramma of ander wat kan importeren?

Ik werk met 2007 dus kan je dus niet precies uitleggen hoe het moet.

Bekijk DIT eens.
In het voorbeeld wordt gesproken over ´picture´
Kies eens ´object´uit dat rijtje.

Waarschijnlijk kom je er dan wel uit.

Succes

Laatst bewerkt:
lukt ook niet in word 2007

Heb bij buurman geprobeerd in Word 2007. Zie nergens importeren staan. Kopieeren en plakken lukt ook niet.

Wie kan me helpen met 3 dokumentjes?

Zal het proberen uit te leggen.
Met de engelse versie van 2007 gaat het als volgt.

Kies tabblad ´Insert´ (2e van links)
Aan de rechter zijde zie je in de groep van 'text' een icoontje met 'object' staan
selecteer dit
In het popupmenu 'create from file ' selecteren
dan via 'browse' je excelfile selecteren

Daarna staat de excelfile in je word bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan