hoe kan ik foto's van telefoon naar pc zetten?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
ik heb een blackberry storm,maar hoe zet ik foto's van telefoon naar pc?.
iemand een idee??.:rolleyes:

Middels Bluetooth en heeft je computer dat niet, dan koop je voor € 7,95 een USB Bluetooth dongle voor je pc.
Daarnaast hebben die dingen toch ook Wlan - Wifi (da's handiger en kost niets etxra's. Tja, je pc moet ook Wlan hebben)

Laatst bewerkt:
En anders middels de usb kabel die de telefoon aansluit op de pc.

En anders middels de usb kabel die de telefoon aansluit op de pc.

heb een usb kabel erbi en cd,maar in het engels.weet iemand welke optie ik moet aanklikken,want dat weet ik niet.
graag van begin tot einde de uitleg.:D

Een bestand overbrengen tussen uw toestel en uw computer met de massaopslagmodus of het
MTP
Met de massaopslagmodus en het MTP kunt u bestanden overbrengen tussen een mediakaart in uw BlackBerry®-toestel en uw computer
wanneer u uw toestel aansluit op uw computer.
1. Sluit uw toestel aan op uw computer.
2. Als de massaopslagmodus of het MTP niet wordt ingeschakeld, klikt u in de toestelopties op Geheugen. Druk op de menutoets. Klik
op USB-massaopslag inschakelen of Media Transfer Protocol (MTP) inschakelen.
Gebruikershandleiding Media
83
3. Dubbelklik in uw computer op Deze computer.
4. Dubbelklik in het gedeelte Apparaten met verwisselbare opslag op Verwisselbare schijf.
5. Sleep een bestand van de ene locatie naar de andere.
U kunt de massaopslagmodus of het MTP verlaten door uw toestel los te koppelen van uw computer.

Gewoon uit de nederlandse handleiding die op het net te viden is: http://www.portablegear.nl/media/handleidingen/blackberry-storm_gebruikershandleiding_nederlands.pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan