Hallo! Voor het uitprinten van verzendetiketten van FRL (postservice) maak ik gebruik van A4 stickervel opgedeeld in vier delen. Het etiket van FRL neemt een kwart van een A4 in beslag. Dat klinkt ideaal, maar nu kan ik niet instellen op welke kwart van de pagina geprint wordt. Hierdoor houd ik stickervellen over die voor de helft gebruikt zijn. De printer drukt standaard op het kwart dat zich linksonder bevindt. Dan kan ik het formulier nog een keer draaien voor een tweede sticker en dan is het over en uit. Mijn vraag is dan ook simpel: Hoe kan ik instellen op welke kwart van het A4 de verzendetiket gedrukt wordt? Hieronder de situatie:

Ik heb dus een lay-out gemaakt en ingevoegd. Lay-out richting kan ik alleen instellen als ik meerdere pagina's per vel heb geselecteerd, wat ik dus niet wil. Zo ziet het stickerformulier er uit, waarvan de printer standaard linksonder (kijkend vanuit perspectief hoe ik het papier in de printer doe) print.

Het zal vast iets simpels zijn, maar ik loop vast. Alvast bedankt!

Ik heb dus een lay-out gemaakt en ingevoegd. Lay-out richting kan ik alleen instellen als ik meerdere pagina's per vel heb geselecteerd, wat ik dus niet wil. Zo ziet het stickerformulier er uit, waarvan de printer standaard linksonder (kijkend vanuit perspectief hoe ik het papier in de printer doe) print.

Het zal vast iets simpels zijn, maar ik loop vast. Alvast bedankt!