hoe kan ik het best mijn foto's backuppen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaopie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Ik heb een map genaamd "foto's" met daarin wel honderd sub-mappen, en in totaal wel 7000 foto's (iets van 3.80 Gig.)
Om te zorgen dat er na een crash niets gebeurt met deze foto's heb ik ook nog een externe HD, waarop ik al mijn foto's heb gekopieerd. Als er nu foto's bijkomen en ik wil de map weer naar de externe HD kopieren, dan moet ik elke keer opnieuw álle foto's kopieren.

Weet iemand een andere manier, waarop de bestanden die al op de externe HD staan blijven staan en alleen de NIEUWE bestanden naar deze disk worden gekopieerd?

Een extern back-up programma (bv. Nero back-it up) is volgens mij geen optie, want die maakt er een of ander raar bestand van. Ik wil die externe harde schijf gewoon aan een andere pc kunnen hangen, en dan gewoon de foto's kunnen bekijken!!

bvd

Wanneer je je externe HD aansluit, wordt deze toch gewoon in je verkenner aangegeven?

Wanneer je deze nu opent, kan je toch de foto's gewoon bekijken, of er foto's bijplaatsen.

Mvg Patrick

Als iets al op je schijf staat, word er toch gevraagt of je dat wilt overschrijven? En al je dan nee klikt kopieert ie alleen wat er nog niet op de schijf staat?

Geplaatst door Chopra
Doet Nero al sinds de oudheid ;)

Volgens doet nero het als volgt: Hij maakt een back-up van de bestanden die je hebben wilt, maar geeft daar een of andere rare extensie aan. Je hebt in elk geval Nero op een pc nodig, om die betsanden te kunnen bekijken, en dat wil ik niet.

Ik heb echter inmiddels het (gratis) programma "VersionBackup" gedownload, en dit werkt fantastisch: precies zoals ik het hebben wil!

't spijt me echt....

Volgens doet nero het als volgt: Hij maakt een back-up van de bestanden die je hebben wilt, maar geeft daar een of andere rare extensie aan. Je hebt in elk geval Nero op een pc nodig, om die betsanden te kunnen bekijken, en dat wil ik niet.

... maar Nero is niet nodig om deze bestanden vervolgens te bekijken en geeft er ook geen 'vreemde' extensie aan ;)

Maar toch fijn dat je uiteindelijk iets gevonden hebt dat helemaal naar je zin is! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan