Hallo allemaal,
Voor mijn werk moet ik vaak calculaties maken in excel. Soms moet ik zelf een nieuwe format verzinnen om het aan de wensen van de klant te laten voldoen.
Ik ben niet ver gevorderd maar kan met de basiskennis leuke calculaties in elkaar zetten.
Naarmate ik meer dingen wil verwerken in mijn calculaties merk ik dat ik niet ontkom aan het maken van macro`s of volgens de kenners het gebruik van VB.
Mijn idee is om me meer te gaan verdiepen in VB. Mijn vraag is dan ook "Is dit goed te doen met mijn basiskennis en hoe kan ik dit het beste aanpakken?"
Moet ik een boek kopen of starten op het internet?
Graag jullie professionele mening.
Groeten
Voor mijn werk moet ik vaak calculaties maken in excel. Soms moet ik zelf een nieuwe format verzinnen om het aan de wensen van de klant te laten voldoen.
Ik ben niet ver gevorderd maar kan met de basiskennis leuke calculaties in elkaar zetten.
Naarmate ik meer dingen wil verwerken in mijn calculaties merk ik dat ik niet ontkom aan het maken van macro`s of volgens de kenners het gebruik van VB.
Mijn idee is om me meer te gaan verdiepen in VB. Mijn vraag is dan ook "Is dit goed te doen met mijn basiskennis en hoe kan ik dit het beste aanpakken?"
Moet ik een boek kopen of starten op het internet?
Graag jullie professionele mening.
Groeten