Hoe kan ik het beste zelf een managementspel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
@SgtKenneth bon chance dan ;) @richardmeijer PS: Je voetploegen, spelers, stadions moeten allemaal officieel geregistreerd worden.

Bedankt, ik moet wel toegeven dat het lastig wordt, maar ik denk dat het een kwestie van tijd is.

Btw, alle informatie die officieel geregistreerd moet worden, kunnen fictief gemaakt worden (weet niet of richard het daar mee eens is, maar lijkt mij verstandig om mee te beginnen)

MvG,
Kenneth

Ja, maar vergeet niet dat ze kunnen aanklagen omdat het teveel op elkaar lijt :) iPhone en galaxy s3 beste voorbeeld.

Bedankt, ik moet wel toegeven dat het lastig wordt, maar ik denk dat het een kwestie van tijd is.

Btw, alle informatie die officieel geregistreerd moet worden, kunnen fictief gemaakt worden (weet niet of richard het daar mee eens is, maar lijkt mij verstandig om mee te beginnen)

MvG,
Kenneth

Ik begrijp dit niet helemaal. Stadions en spelersnamen zijn in mijn spel niet nodig. alleen de namen van de clubs in Europa. ik wil liever niet al te specifiek in gaan op de preciese opzet van het spel, om te voorkomen dat het idee voor mijn neus wordt weggekaapt, haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan