• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik in 1 keer vanuit Excel ongeveer 50 email adressen tegelijk verzenden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samantha V

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Beste Mensen,

Zojuist ben ik ontzettend goed geholpen door een lid met een vraag over hyperlinks.

Nu wil ik nog graag verder weten hoe ik per 50 emailadressen een verzending kan doen.
Voorheen deed ik dat 1 voor 1 kopieëren in word. Maar in totaal heb ik 7000 adressen en dan duurt het wel heel erg lang!
Heeft iemand een tip?

Groetjes Samantha

Beste Wigi,

Ik had jouw laatste tip nog niet gelezen en ik dacht dat je uit het forum was.
Vandaar ik de vraag opnieuw had gesteld.
Ik ga meteen het vorige lezen en ik hoop natuurlijk dat ik eruit kom!

OK, doe maar.

Er is dus al code voor gemaakt door Ron de Bruin, die kan je overnemen, wel waarschijnlijk nog hier en daar aanpassen.

OK, doe maar.

Er is dus al code voor gemaakt door Ron de Bruin, die kan je overnemen, wel waarschijnlijk nog hier en daar aanpassen.

ik ben me een behoorlijke leek in de computerwereld, maar ik weet niet goed welke code ik nu moet gebruiken en wat ik dan daarna moet doen...

Blijf daar dan maar vanaf. Je zal wel moeten wachten tot iemand het hier voor jou doet. Ook voor ons is de code geen peanuts hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan