Hoe kan ik me ps3 ombouwen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mukkel
Bekijk Profiel Bekijk onderwerpen Privébericht Verstuur E-mail Bekijk systeem
Giga Senior
Donateur

--------------------------------------------------------------------------------

Afstand tot server:±142.36 km hehehe ja echt handig, aangezien de meeste online gebasseerd zijn....
En hij is nog niet uit. Ergens in september pas.

Quote uit het artikel
Denk om:
-Deze dongle werkt alleen op een PS3 met systeem firmware 3.41 , de kans is zeer groot dat Sony door middel van een update de werking van de dongle zal blokkeren.
Bestel dit artikel dus niet als u de console wil kunnen updaten naar een nieuwere systeem firmware!

-Toevoeging op bovenstaande punt: Online spelen zal dus zeer waarschijnlijk geblokkeerd worden bij toekomstige systeem firmware updates. Bestel dit artikel dus niet als u online wil blijven spelen.

-In- of omruilen van dit artikel is niet mogelijk, ook niet als over enkele weken een concurrent een goedkopere variant op de markt brengt.

De verwachtte leverdatum staat op dit moment op tweede week september 2010. If it ain't broke, don't fix it

hoi Mukkel

De dongle is eral hoor ik heb hem in mijn bezit hij werkt niet alleen op firmware 3.41 ik zat lager met mijn firmware ergens met 2,nog wat weet ik niet meer en kan mijn systeem gewoon blijven updaten zonder dat ie geblokkeerd word

Laatst bewerkt:
De dongle is eral hoor ik heb hem in mijn bezit hij werkt niet alleen op firmware 3.41 ik zat lager met mijn firmware ergens met 2,nog wat weet ik niet meer en kan mijn systeem gewoon blijven updaten zonder dat ie geblokkeerd word

Dat de firmware lager is, maakt niets uit.
3.41 is momenteel de laaste versie. Sony zal waarschijnlijk met de volgende versie 3.42 (ofiets dergelijks) de software aanpassen zodat je dongle niet meer werkt of je kan niet meer connecten.

nog geen ombouw

ik zal jullie even uit de brand helpen je kunt de playstation3 nog niet ombouwen
er is binnenkort een jailbreak verkrijgbaar maar daar kun je alleen orginele spellen mee kopieren (goed lezen) naar je harddisk ze noemen het ombouw maar het is eigelijk meer een mod dus je leent een spel kopieert hem je koopt een spel en kopieert en brengt hem terug zo moet je het zien en je mag ook niet meer updaten na 3.41 want sony heeft dan allang natuurlijk een update gemaakt zodat het niet meer werkt en daar gaat je 120/145 euro
er komt nog wel een tijd dat ze een iso loader uitvinden dan kun je gewoon een iso downloaden op je playstation zetten en klaar maar als je iedere keer spellen van 15 gig en meer erop zet zit ie zo vol en de spellen worden steeds groter er kan 50 gig op een bluray
dus keep on dreaming guys

Ja dus " gekraakt" Je gaat even naar de lokale videozaak / vrienden ect. en je hebt de game "gratis".
Updaten van je ps3 software is niet nodig, dus daar hoef je ook niet na te kijken.
Tevens gebeurd dat ook niet automatisch bij je PS3.

En met 1 schroef wip je je HD uit de ps en je plaatst een grotere :) opslag is dan ook geen probleem.
Of je prikt er een externe schijf op. Ik neem aan dat je bv geen 12 games tegelijkertijd speelt.

Een leuke oplossing.

Het enige wat sony kan doen om een deel van de gebruikers te "pakken"
Is iedereen die bv lager als patch 3.42 geen toegang verlenen op het netwerk, zodat ze verplicht zijn te updaten.
Maar daarin tegen is de software op de jailbreak stick ook weer te updaten.
Het is meer een kat/muis spel geworden.

Ik wacht wel een halfjaartje, kijken hoe alles uitpakt

de ps3 is zeker wel om te bouwen.
deze info heb ik op een site gevonden:

PS3 break
€58,00

Voor PS3

Op voorraad

Product omschrijving
Eindelijk is het dan zover. Een veilige en simpele ombouw voor uw playstation 3. De PS3 jailbreak is een USB dongle, welke in enkele secondes uw PS3 de mogelijkheid geeft tot het draaien van back-ups vanaf een hardeschijf (intern of extern). Uw PS3 hoeft dus niet open en er komt ook geen modchip aan te pas.

Eigenschappen van de PS3 break:

* Eenvoudig te gebruiken grafische user interface (GUI).
* Compatible met alle Playstation 3 FAT en SLIM modellen.
* Games kunnen gebackupt worden naar de interne harddisk of een externe USB harddisk.
* Blokkeert software en firmware updates van Sony en zal nooit de console kunnen bricken door verkeerde updates.
* Geen dure blu-ray branders of media nodig.
* Het starten van een game kan direct vanuit het menu.
* Laadtijd vanaf harddisk is sneller dan vanaf blu-ray disc. Geen wachttijden of haperingen tijdens spelen meer.
* Het draaien van unsigned software of homebrew is mogelijk.
* De dongle kan via de pc met USB poort geupdate worden.

Denk om

-Deze dongle werkt alleen op een PS3 met systeem firmware 3.41

en dan is er deze nog

klik om te vergroten

PS3key
€37,50

Voor ps3

Product omschrijving
PS3Key is het antwoord van Team Wiikey op PS Jailbreak. Team Wiikey heeft veel naamsbekendheid gekregen met hun zeer stabiele Wii modchips zoals, Wiikey, Drivekey, D2Pro, Wiikey Fusion en Wiikey 2.

* USB Plug and Play oplossing, zonder dat de PS3 open wordt gemaakt
* Garantiesticker blijft heel
* Compatibel met alle PS3 modellen, zowel het Fat model als het Slim model.
* Ondersteunt alle regio's: USA, JAP, PAL en KOREA.
* Volledig te updaten via de USB aansluiten op je PC met een speciaal programma.
* 32KB geheugen (meeste concurrenten hebben alleen 16KB geheugen)
* Zet geforceerde software updaten uit
* Ondersteunt de meeste spellen en homebrew (zelf geschreven) programma's
* Makkelijke software voor het maken van een backup, het beheren en het spelen van de spellen vanaf de interne en externe harde schijf.
* Spellen spelen vanaf de harddisk geeft meer plezier, omdat de laadtijden veel korter zijn (2x zo snel)
* Ondersteunt het installeren van homebrew applicaties op de ps3 en de externe harddisk.
* Werkt alleen met PS3OS firmware van 3.41 of lager

Let op: Gooi de het anti-statisch zakje met serie nummer niet weg. Dit serienummer heeft u nodig om te controleren of de PS3key echt is en om aan te melden op de PS3key site voor updates!

Laatst bewerkt:
Updates zijn niet verplicht he ;)
Mijne draait ook nog op .41

Zijn niet (altijd) verplicht, maar ik heb nu wel 3D ondersteuning.;)

aan 3d ondersteuning heb je niks als je geen 3d tv hebt.

mijn ps3 draait ook nog steeds op firmware 3.41 en de ombouw usb werkt perfect vorige week een ps3 game gecopieerd op blue ray schijfje en dankzij de usb stick werkt hij 100%

Je hebt ook niet perse een 3d tv nodig voor 3d films..
Als je een 100 - 200Hz TV hebt lukt het al goed

dan mag jij mij vertellen waar je dat op basseert ik heb een 200hz led tv maar een 3d film of game kun je er niet normaal op kijken je hebt echt een 3d tv met bril nodig

uitleg 3d;
Wat is nou precies het verschil tussen 3D-ready en 3D televisie? Bij de opkomst van de HDTV hebben we het eigenlijk ook al gezien. De eerst modellen waren “HD-ready” wat inhoudt dat ze geschikt zijn voor HDTV. Hetzelfde geldt voor 3D, de 3D-ready modellen zijn geschikt voor 3D telelvisie. Het houdt echter niet in dat de benodigde 3D bril (lcd-shutter glasses) en 3D zender er al standaard bij in zitten. Dit zijn accessoires die eventueel later gekocht kunnen worden. Tot nu toe hebben alleen de topmodellen van de fabrikanten in 3D televisies hun toestellen volledig in 3D compatibel. Kortom, het is belangrijk er op te letten bij de aanschaf van een 3D TV in hoeverre deze geschikt kan worden of dat hij juist al volledig klaar is voor 3d tv. Daarnaast moet de 3d tv beschikken over minimaal een refreshrate van 120 Hertz (60 Hertz voor elk oog). Hoe meer Hertz, des te soepeler het 3D beeld.
Bron;
http://www.3dtv-kijken.nl/

De versie met de rood/blauw rood/groene brilletjes werken op elke moderne tv.
Zonder bril zie je alles blauw rood-achtig.

Je hebt ook films die anders opgebouwd zijn zoals avatar.
Deze werken net iets anders. met een shuttered bril.
Deze gebruiken de verschillende kleuren in 1
Gematched met kastje / scherm. => dit kan dus niet op een normale tv.

Dus roep niet hard dat je alleen 3d kan kijken met een 3d tv, want dat is pure marketing.
Ligt eraan welke techniek er toegepast word.

http://www.dewijs-3d.com/accesiores_services/hoe_kom_ik_er_achter_welk_type_b.htm

Laatst bewerkt:
De PS3 is wel degelijk om te bouwen met een simpele usb dongle. Je moet wel firmware 3.41 of lager hebben. Je kunt vervolgens spellen backuppen naar je interne of externe harde schijf.

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij, Is het noch niet mogelijk

Sony heeft het heel erg "dicht getimmert"

Volgens mij, Is het noch niet mogelijk

Sony heeft het heel erg "dicht getimmert"

Nee hoor, er zijn verschillende usb dongles verkrijgbaar op de markt die je PS3 in service mode zetten waardoor je spellen naar je interne of externe harde schijf kan kopieren.

Er zijn verschillende webshops die ze al verkopen.

ik wil je wel helpen met het ombouwen. mail mij ff je nummer; *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan