Hoe kan ik mijn Navman E13 nog updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mart65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2014
Goedemorgen,

Ik ben gisteren met mijn vriendin naar Hasselt in België mee gereden. Mijn vriendin gaat nergens heen zonder haar Navman E13 navigatie, dus ik gisteren deze thuis ingesteld naar het adres in Hasselt.
Dat ik nooit gebruik maak van de navigatie werd snel duidelijk want al snel merkte ik dat de software erg oud was. Omdat mijn vriendin helemaal gelukkig is met haar navigatie heb ik haar belooft om te gaan kijken ofdat ik een update kan krijgen voor haar navigatie hulpje.
Na enkele uren google ben ik dus ook de weg kwijt en kan ik niets relevants vinden. Daarom mijn vraag hier op het forum.
Wie kan mij helpen aan een update voor een Navman E13 van ongeveer een 6 á 7 jaar oud. Of wie kan mij uberhaubt info geven hoe ik de Navman E13 een software update kan geven of waar ik deze ergens op internet kan vinden.
Ik wacht graag op jullie reactie

vriendelijke groet,
Mart

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Als hij hier niet bij staat kunnen we je hier niet verder helpen aangezien de regels dit niet toestaan dit valt onder warez

Hallo Modag.

Je mag iemand toch wel helpen door het adres of de site van navman geven.
Zodat hij daar de device kan upgrade of zie ik dat verkeerd.
Ik heb nog niet gezocht of ik de site kan vinden maar dat oet toch wel lukken dacht ik.

Groeten Cees.
:thumb::thumb:

@Japie57,

klopt die link had ik ook al gegeven maar om verdere discussie te vermijden had ik even de melding gegeven.

Goedemorgen allereerst bedankt voor jullie reacties, ik door omstandigheden nog niet alles goed door kunnen nemen maar dat ga ik nu doen.
Ik heb de navman van mijn vriendin zelf maar eens goed bekeken want vond de E13 beetje vaag. Het blijkt dus een Navman F10 te zijn.
Zij heeft hem medio 2007/2008 cadeau gehad en is daarna nooit meer geupdate. Ik heb ondertussen wel begrepen dat er geen ondersteuning meer is vanuit Navman voor dit type.
Alleen vanaf F15 zijn er nog updates. Nu weet ik niet wanneer de laatste update voor de F10 is verschenen. Misschien kan ik die dan overnemen of als iemand een ander idee heeft hoor ik het heel graag.

vriendelijke groet
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan