Hoe kan ik msn adressen uit mijn computer halen die ik niet meer gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Een vraag, in de inlogscherm van msn messenger 7.0 staan een aantal emailadressen die ik graag eruit wil halen, maar ik heb verder op het forum gelezen moet dat moet, maar bij mij weigert die om de adressen uit het bestand te gooien? Hoe kan ik die adressen dan eruit verwijderen, dat ik ze niet meer zie als ik er ene wil aanklikken en hoe kan ik het adres dat automatisch wordt aangemeld eruit gooien?

Groetjes
René

zou het kunnen dat ik een firewall heb aanstaan dat ik via uitvoeren en dan wachtwoordbeheer niet de emailadressen en wachtwoorden kan verwijderen? want ik heb uitgevoerd wat op de url stond maar het werkt niet

ik heb windows xp, msn messenger 7.0 beta, een firewall van windows xp en een andere firewall, virusscanner antivir

deze computer\C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\Credentials

[username] is de windowsaccount waarin je die namen weg wil hebben.

en dan de map credentials verwijderen. Let op het is een verborgen map waarin een map staat met een aantal cijfers als naam. Bij mij is die map leeg. Nadat je die map heb verwijderd je pc opnieuw opstarten en weg zijn alle namen. Dus je zal moeten kiezen. Of allemaal weg of allemaal laten staan

Dan op deze manier Ga naar
Document en Settings
Gebruiker / alppication data / microsoft
daar ziet U Credentials Die verwijdert U Windows maakt zel weer een nieuwe aan

Hierna zijn al U ingevoerde Acounts weg en zult U welke U gebruik opnieuw in moeten voeren.

ik kom niet in die map, windows xp geeft aan dat deze map niet geldit is en ik kan hem ook nergens vinden op de computer

het is een verborgen map dus eerst je verborgen bestanden zichtbaar maken

hoe krijg ik die map dan te zien, ik zou niet weten hoe ik die map ontzichtbaar kan maken, ben daar niet zo bekend mee

bedankt voor de hulp het is me al gelukt, om te map zichtbaar te laten komen

ga naar een map bijv. deze computer of zoiets. Maakt niet uit welke. Dan klik je bovenin je balk waar bestand ,beeld, bewerken en nog een paar dingen staan op extra/mapopties. dan op het tabblad weergave dan zie je allemaal zinnen met een vinkje of vakje ervoor. Daar scrol je naar beneden en dan zie je als 1 van de onderste staan verborgen bestanden en mappen weergeven. Het bolletje daarvoor klik je aan en dan kan je naar je map toe. Als je klaar ben is het handig om het weer terug te zetten dus verborgen bestanden en mappen niet weergeven.

EDIT: Je was me net voor:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan