hoe kan ik overal weer mijn IE browser gebruiken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo,
Ik heb voor proef de sloimbrowser geprobeerd, maar ik wil het niet en dus heb ik gedeinstalleerd. Alles is weg!! ..
Ik heb het vinkje van IE was aangevinktin mijn internet opties, programa's!! Ook heb ik alle mappen van slimbrowser verwijderd.

De IE kan gewoon openen, maar als ik bv in een ander site op een link klik komt een schermpje van slimbrowser tevoorschijn dat ik slimbrowser moet installeren!! De site opent dus niet.. heel irritant, hoe kan ik alles van deze slimbrowser nu echt verwijderen uit mijn pc.. ???

ik wacht vol spanning

heb ik gedaan

OK

ik heb de regcleaner gebruikt en ik zie er niets van e slimbrowser bij!!

Heeft dit programma wellicht een geheime manier om in mijn systeem te blijven?

Graag meer tips
ik wil het kwijt

Browser

Hallo,

Je zou met regedit kunnen zoeken naar restanten van de browser, en die dan verwijderen.

MVG,

Mavaros

Welk OS heb je?

Als het XP of 2000 is (SP1) kan je met programmatoegang en instellingen het weer goed zetten!

Kijk daarvoor in het startmenu.
(Klik op aangepast, klik internet ex$plorer)

[P.S]Probeer ook Mozilla Firebird, goeie browser en geen uninstallproblemen (al wil je er waarschijnlijk nooi meer vanaf :D)[P.S.]

hallo,

Ik heb windows 98!!

Is daar ook een mogelijkheid voor herinsteling??

Eenne regidit heb ik nog niet gedaan, hoe doe ik dat??

Graag weer respons

Browser/regedit

Hallo,

Ik weet niet of het werkt hoor, het is maar een ideetje.

open regedit : Start -> uitvoeren -> regedit -> enter
In regedit: Open Bewerken, en dan klik op zoeken.
Je krijgt een schermpje Zoeken. Daar tik je de naam van die browser in. Als het goed is vind hij na een tijdje de naam van de browser. Rechts klikken en verwijdren. Druk op F3 om verder te zoeken. Alles wat hij verder vindt van die browser ook verwijderen. Je krijgt vanzelf de boodschap dat het register doorzocht is. Klaar.

Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is, en als iemand een betere duidelijker manier weet zou het mooi zijn als die even reageert.

MVG,

Mavaros

Ik post hier een lijstje met veranderingen van:

Mozilla Firebird -> Internet Explorer

De lijst is afkomstig van Total Uninstall.
Ik gebruik WinXP dus de lijst kan afwijken van 98.

Je moet het programma Total Uninstall dus eerst installeren de geposte lijst in de map C:\Program Files\Total Uninstall zetten.

WAARSCHUWING: maak de veranderingen niet ongedaan, door de verschillen tussen 98 en XP kan er iets gruwelijks mis gaan :eek:

P.S. verander de extensie .txt even naar .tun , anders kon ik m niet posten

Dank voor de tips en ik heb de regedit direct zo uitgevoerd en de pc heeft niets gevonden!! Hoe kan het dan dat nog steeds die slimbrowser oppopt als ik een link aanklik????

De tip van topmas vind ik een beetje eng en ik begrijp het niet helemaal hoe ik dit moet doen!! sorry ik ben wel al een tijdje bezig maar .. dit valt me zwaar!!

Moet ik soms cookies veranderen?? \

graag reply!

Hallo,

Hoe had je de browser precies geïnstalleerd.

Welke naam/folder etc.

MVG,

Mavaros

p.s. Die andere tip begrijp ik ook niet.

Ik heb de slimbrowser gewoon gedownload en in de program files geinstalleerd... in de software staat hij niet meer. Ik heb het gewoon ook weer gedeinstalleerd...

Misschien moet ik naar slimbrowser mailen??? het is toch geen spam!!!!!

Hallo,

Je zou op de site van slimbrowser bij FAQ je vraag kunnen achterlaten. Ik zou zo ook geen oplossing weten.

MVG,

Mavaros

OK

Dank, ik heb inderdaad een message op hun site achtergelaten.

Mar ik ben toch benieuwd of er hier bij deze pc kenners een nog andere idee/tip is hoe dit vreemde aanhangsel in mijn pc kan blijven, zonderdat ik het wil!!
Ik heb dus al regcleaner gedan, disk clean, ad aware en allees nagekeken in mijn mappen en bestanden.. er is niets... tenminste niet voor mij zichtbaar... waar kan ik nog kijken??????

graag reply

Kijk eens wat er voor waarde staat in deze sleutel:

HKEY_CLASSES_ROOT\http\shell\open\command

Ik zal even uitleggen hoe dit moet:

Ga naar start -> uitvoeren -> typ: regedit -> klik OK -> dubbelklik HKEY_CLASSES_ROOT ->

-> vind "http" en dubbelklik daarop -> dubbelklik "shell" -> dubbelklik "open" -> dubbelklik "command" ->

-> kijk nu bovenin bij de tab gegevens wat daar staat, zet dat hier, op helpmij

Succes :thumb:

hoi topmas,

IK heb alles gedaan maar ik vind in de lijst geen http, alleen htt en html

hoe verder?

ok,

Er staat bij html tweemaal een shell vermelding.. ik krijg dan in de rechtse ruimte een lang nummer met getallen en nummers... en bij de andere staat geen waarde ingesteld.

de volgende dingen die je noemt zie ik niet?? waar moet ik kijken voor open en command???

Als het nuttig is kan ik die lange reeks overnemen.. ik hoor het

dank bv

Wie heplt mij?? ik heb vis de slimbrowser ook de door jullie gegeven herinstelling gekregen.. msaar die werkt dus niet bij mij hoe kan dat??

Probeer IE is te herstellen, ga naar configuratischerm > software > Internet Explorer > klik op verwijderen > en kies voor herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan