hoe kan ik sims 3 spelen zonder disk/cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurice010

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2011
Berichten
8
Beste allemaal,

Ik heb The Sims 3 en de cd, het installeren ging zonder problemen maar vervolgens was het installeren klaar en wilde ik het spel spelen maar toen kwam er ineens een venster met: "De gamedisk is niet gevonden! Voer de Sims 3 gamedisk in voor je verder gaat." terwijl de cd er gewoon in zit! is er misschien een manier waardoor ik sims kan spelen zonder cd?

Mvg, Maurice
 
Ik heb je tweede bericht verwijderd, je kunt je bericht aanvullen via "Aanpassen" als je wat vergeten bent.;)


Je zal dan een "No-cdcrack" moeten hebbben om zonder cd te kunnen spelen. Gedownloade versie geïnstalleerd?
 
Ik heb het vermoeden dat het hier niet om een originele spel gaat, maar om een kopie.
In dat geval kunnen wij je hiermee niet verder helpen vanwege de forumregels.
 
Ik heb ook dat ik een crack nodig heb en ik heb wel de originele versie van the sims 3 geleend vane en vriendin en nou kan ik dus niet the sims 3 spelen waar kan ik een crack vinden???
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Zoals je kunt lezen, helpen we je hier niet aan een crack.;)
 
Wat je ook kan doen is de bestanden van de CD kopieren (naar bij voorkeur een mapje genaamt: Sims3CD).
Download dan folder2iso
Gooi je mapje erin>convert to ISO, noem deze: Sims3.iso.
Na het converteren kun je het mapje met gekopieerde bestanden verwijderen,
Dan download je Deamon Tools Lite, deze start je op en dan mount je het ISO bestand.
Dan heb je je virtuele CD zonder cracks dus geen bugs ;)

EDit: Bovendien legaal!!!!
 
@BluetoothUSB:

The Sims 3 is beveiligd met SecuROM. Wanneer je een ISO maakt op de door jou omschreven manier, dan zal deze niet herkend worden als origineel. Je hebt dan alsnog een crack nodig om te spelen. Het ISO formaat is sowieso niet geschikt voor beveiligde games.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan