hoe kan ik via form gegevens uploaden naar database zoals registratieformulier?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Ik ben bezig met een site. Het lukt mij aardig.
Ik heb het boek gekocht.
Het al formulieren gemaakt.
Incl. login die werkt......goddank voor youtube!!:p

Maar ik wil graag dat mensen zich kunnen registereren. En zij gegevens kunnen uploaden die later door mensen die via zoekformulier weer gevonden kunnen worden en in een pagina worden gepubliceerd. Database heb ik al. Een voor gebruikers en een voor hun input.

maar hoe kan ik de input van de formulieren uploaden naar mijn DB en hoe kan ik via zoeken deze info vanuit mijn db op een pagina tonen. ZEG MAAR EEN SOORT FUNDA....alleen geen huizen, maar gegevens.

Ik weet gewoon niet hoe? :confused:Of waar ik het moet zoeken of hoe dit heet?:shocked:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP:o

chrisx

Je zult de gegevens die in het formulier worden ingevoerd, moeten uitlezen met PHP en vervolgens naar je database gaat sturen.

Dat zoeken zal ook via PHP worden gedaan.

Je zult de gegevens die in het formulier worden ingevoerd, moeten uitlezen met PHP en vervolgens naar je database gaat sturen.

Dat zoeken zal ook via PHP worden gedaan.

Tja...dat wist ik.

Maar ben nu zover dat ik vanuit een formulier gegevens upload naar server. Met data obects.
Nu nog een resultatenformulier maken waar men vanuit een zoek form naar gegevens kan zoeken. Ga ervan uit dat ik dit in dezelfde richting moet zoeken.
Vorige week wist ik net aan hoe ik dreamweaver kon opstarten. ...::P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan