Hoe kan ik Windows op me nieuwe zelf gebouwde pc krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderr2002

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2015
Ik ga een pc bouwen maar zou bij god niet weten hoe ik Windows erop kan krijgen.
Kan iemand me hiermee helpen?
En hoe kan ik dit het goedkoopst doen?

Hoi,

Je zal eerst een windows 8 moeten kopen en ja dan is het cd-rom er in en dan installeren kijk hier eens prima uitleg. en voor goedkoopste zal google denk ik een uitkomst zijn;)

Ik heb ooit ergens gehoord dat je alleen de lecensie hoeft te kopen en je die dvd zelf kan branden.
Klopt dit?

Hoi,

Kan ook zie hier dan zou je hem ook nog van usb kunnen installeren denk misschien dat het zo wat duurder is maar dat kan alleen een gevoel zijn;)

Volgens mij is het goedkoper, omdat je dan alleen een lecensie hoef te kopen.

Wat raad jij me aan om te doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan jij anders ff een link doorsturen waar ik het goedkoopst een Windows 8.1 dvd kan kopen
(Zodat ik het simpelweg kan bestellen en op me pc kan zetten

Hoi,

Als je die via je nicht kan bestellen is dat het goedkoopste maar hoe kom je erbij dat de retail maar 4 gig ram ondersteund de 32 bits ja maar de 54 bits zal toch wel wat meer zijn.

Beste sanderr2002,

Ik ben zo vrij geweest een aantal berichten samen te voegen. Mocht je nog informatie willen toevoegen aan je laatste bericht zonder dat er nog iemand heeft gereageerd kun je hiervoor de knop "bericht aanpassen" gebruiken.
Succes met je vraag :)

Die laatste is een downloadlink kan dat wel op een pc zonder 1 enkel besturingsprogamma, want ik Zie staan dat je er directX voor nodig hebt

En had ik je al bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan