Hoe kan ik Windows xp verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

royvi1

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hoe kan ik windows xp proffesional verwijderen? Ik heb svchost niet meer dus ik wil gewoon windows verwijderen en een nieuwe installeren, dit is wel een home edition (heb ik op cd staan van mijn oude computer) Hoe moet dit, kan iemand mij helpen?

zorgen dat de computer kan opstarten vanaf je cd speler.
dan xp home in de cd speler
opnieuw opstarten en dan zorgen dat je start vanaf de cd
daar kiezen voor format en installeren.
na installatie staat xp home weer op je harddisk en ben je verder alles kwijt.

zorgen dat de computer kan opstarten vanaf je cd speler.
dan xp home in de cd speler
opnieuw opstarten en dan zorgen dat je start vanaf de cd
daar kiezen voor format en installeren.
na installatie staat xp home weer op je harddisk en ben je verder alles kwijt.

en opstarten vanaf de cd speler? Hoe doe je dat? Als ik die windows home cd erin doe krijg ik een soort menuutje met functies die allemaal niet werken omdat op mijn pc professional staat.

in je bios moet staan
first boot device cdrom

esc
f2
del
f10

dat zijn wel de meeste toets combinatie dier er zijn.
tijdens opstart op esc drukken....kom je dan in je bios...
nee dan weer opstarten en proberen met f2 en net zolang proberen tot je er in komt.

nu ben ik bezig met dat alels, zegt ie op 63%: "kan restorXP.wav niet kopieren" wat moet ik doen? negeren? Opnieuw kopieren wil niet

.wav bestanden is een geluidsbestand, dus als die niet gekopieerd kan worden is het geen ramp. als je een meliding krijgt van errors over een .sys, .dll ofzo, dan moet je het nog maar ff posten.

meestal zijn die files nog wel handmatig toe te voegen aan je besturingsysteem, maar in dat geval meot je wel ff noteren welke bestanden de installatie niet heeft kunnen kopieren ;)

\-Mark

ja dat wav geluid is wist ik eigenlijk wel, maar ik was vergeten te verwijderen.

En idd hij kon heel veel bestanden niet doen, ook veel dll. Die jij noemt ook niet. Maar ik heb alles genegeerd en alels lijkt perfect te werken :D
Kheb alle drivers al en geen enkel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan