hoe kan ik zien hoeveel graden mijn kaart is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

hoe kan ik zien hoeveel graden mijn videokaart is ?

het gaat om deze kaart: Gigabyte 8600GTS Silentpype Type 3

is er geen andere programma dan everest ? ik ken wel programma's maar zijn allemaal voor ati dit is mijn eerste Nvidia kaart.

Pcwizzard is ook een handig programma!
Downloaden-Dan dat .exe bestand uitpakken- installeren-dan dat telletje aanklikken dat linksboven in dat menu'tje staat

Laatst bewerkt:
Pcwizzard is ook een handig programma!
Downloaden-Dan dat .exe bestand uitpakken- installeren-dan dat telletje aanklikken dat linksboven in dat menu'tje staat

Alleen... ik ben ook PC Wizard fan, maar die ziet helaas niet de temp van de GPU!

Waarom met software, als je dat ook bij de instellingen van Nvidia kunt zien.
Buraublad(met rechts klikken) > NVIDIA-configuratiescherm > prestatie > Launch NVmonitor > rechts onder op het knopje met -> drukken, zodat er een schermpje onder komt met de GPU temperatuur.

Waarom met software, als je dat ook bij de instellingen van Nvidia kunt zien.
Buraublad(met rechts klikken) > NVIDIA-configuratiescherm > prestatie > Launch NVmonitor > rechts onder op het knopje met -> drukken, zodat er een schermpje onder komt met de GPU temperatuur.

sorry hoor ik zie nergens prestatie staan ? en ook nergens dit -> ?

Naamloos.jpg

sorry hoor ik zie nergens prestatie staan ? en ook nergens dit -> ?
Hier wat screenshots:
[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=46237&stc=1&d=1197240364[/smallimg]
(klikbaar)
attachment.php

[edit] Ik bedenk me net, het zou te maken kunnen hebben, dat ik Ntune van NVIDIA geinstalleerd hebt staan. Misschien dat deze funkties daarom bij mij wel zichtbaar zijn.

Bijlagen

• pijltje.jpg
    pijltje.jpg
    63,3 KB · Weergaven: 322
  • Launch NVMonitor.jpg
    Launch NVMonitor.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 462
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan