Hoe kan ik zien wat voor videokaart etc ik heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSandra

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Nou, mijn vraag staat er al

Hoe kan ik zien wat voor videokaart ik heb?:p

Groetjes

google maar eens op aida32 of hwinfo
dat zijn programma's waarmee je dat kunt zien

Heb die adia 32

Snap er alleen niet veel van, waar het staat

google maar eens op aida32 of hwinfo
dat zijn programma's waarmee je dat kunt zien
Zowel Aida32, alsmede (dezelfde) Everst, zou ik anno 2008 eigenlijk helemaal niet meer noemen. Aida32 / Everest, worden al enige tijd niet meer bijgewerkt hetgeen betekent dat recente hardware (na dec. 2005 of zo..?) mogelijk niet of niet juist herkend wordt.

Veel beter is idd. de PC Wizzard 2008 die wel uptodate is.

Laatst bewerkt:
Download Everest Home Edition 2.20

Als je het geinstalleerd hebt moet je naar Computer => Overzicht .. scrol een beetje naar beneden dan zie je het.

Download Everest Home Edition 2.20

Als je het geinstalleerd hebt moet je naar Computer => Overzicht .. scrol een beetje naar beneden dan zie je het.

Volgens mij mankeer je iets aan je ogen? (zie mijn bericht van 20.51 uur)
De gratis versie van Everest wordt sinds december 2005 al niet meer bijgewerkt!

Laatst bewerkt:
Ik zag het later :D ik heb everest home maar ik zie wel de juiste gegevens enz.
Of misschien begrijp ik je niet

Ik mag mogelijk soms wat verwarrend schrijven (of juist niet) maar ik meen dat mijn bericht glashelder was?
De gratis Everest / Aida32, worden sinds december 2005 niet meer gevoed met informatie over nieuwe hardware. Dit betekent dat nieuwe hardware dus niet meer of niet goed herkend wordt. Wordt bij toeval een stuk hardware van ná 2005 wél herkend, dan berust dat op puur geluk en vloeit dat voort uit het feit dat de fabrikant weinig innovatiefs in zijn hardware heeft verwerkt waardoor Aida32 of Everest de firmware (informatie) leest als ware het oude hardware.

Laatst bewerkt:
niet de producten maar wel de specificaties :D en bedankt ik gebruikte deze site al langer voor mijn hulp maar zag dat ik toch ook wat mensen kon helpen

Ok, ik word wat nieuwsgierig. Kun je mogelijk eens een digitaal plaatje posten van die informatie in het bios? Ik ben dan met name geïnteresseerd in de gegevens van de video en de geluidskaart. Ik ben écht heel benieuwd wat jouw bios jou daarover vertelt.

LOL @Pasja.:p

@mastermindzh,

moet je teleurstellen. Wat je wil weten om bijvoorbeeld de juiste driver te kunnen vinden, zul je niet in het Bios kunnen vinden.

en wordt er ook nog iets gezegd over het feit dat topic al maand oud is en de reactie niet meer terzake doet??

ik zal hier niet meer posten

Crash dit gaat niet bij alle bios(en) ik heb zelf phoenix daar kan ik hem helemaal uitklappen en kijken naar alles maar 1 vraag hoe zet ik foto's hierop?

Paperclip gebruiken in je volgende bericht, plaatje opzoeken in de verkenner, uploaden en de popup sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan