hoe kan ik zien welke scsi contoller drivers ik heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvbemmel

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Na het installeren van pm en het gebruik ervan geeft windows aan dat er "outdated SCSI controller drivers" zijn. deze moet ik updaten. hoe weet ik nu welke scsi controllers ik heb en welke er geupdate moeten worden?
Is hier een programmatje voor?
btw: wat is het verschil tussen scsi en aspi?

weet je ook wat ik kan doen aan "outdated SCSI controller drivers".

Ga naar je apparaatbeheer, kijk daar bij SCSI controller eigenschappen, bij het tabblad stuurprogramma, daar kan je zie welk stuurprogramma je gebruikt op dit moment. Voor een nieuwere versie zal je bij de betreffende fabrikant moeten zijn.

de enige scsi controller die ik vond bij raid en controller lijst is die van nero.

Ik dacht eigenlijk dat het om een hardware probleem ging, maar nero is toch software? bij nero kan ik eigenlijk niet wijs worden welke nieuw bestandje ik moet hebben.

kortom geen idee wat ik nu moet doen.
wie kan me helpen en wat moet ik nu hieraan doen??

Achteraf gezien: als jij van een of andere programma de melding krijgt dat sommige drivers ‘updated’ zijn, dan zou ik me niet te druk om maken. Niet zolang verder alles werkt.
Ik had ooit het programma: SiSoft Sandra op de PC gezet. Ik kreeg ook veel meldingen over dit of dat. Maar als alles verder goed werkt?
Wat betreft Nero, dat is een andere verhaal. Het ‘vieze’ van Nero is: ze leveren een CD bij een bepaalde brander. Dat is ook wat betreft hun drivers.
Als voorbeeld: je koopt een PC met HP brander. Brander gaat kapot of brand niet alles. Dus je vervangt brander met bijv. een Lite-On.
Als je dan Nero op wil zetten = foutmelding ASCI….
Heb je’m?
Dus mijn advies: heb je verder geen problemen, laat maar zo!

grtz
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan