Hoe kan je een pagina vastzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ddej
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ddej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2014
Ik maak een samenvatting op Word op Mac van school. Het bestaat uit twee delen. De samenvatting, en de begrippen. Nu wil ik dat wanneer ik bij de samenvatting op enter druk, dat dan de begrippen op dezelfde pagina blijven, en wanneer ik met de samenvatting een nieuwe pagina maak, dat die pagina dan onder de samenvatting komt en boven de begrippen. (Boven in het document staat de samenvatting en daaronder de begrippen). Twee aparte delen in een document dus. Weet iemand hoe dit geregeld kan worden?

Welkom bij de Helpmij!

Typ in de bijlage desgewenst een hele encyclopedie over op de plek van de ....? (onderste bijlage) en je zal zien dat de pagina met begrippen steeds op een nieuwe pagina zal blijven beginnen.

Wil je weten waarom dat zo is, klik dan eens op het tekentje zoals je dat ziet in de bovenste bijlage.

Bijlagen

• doorschuif.docx
    doorschuif.docx
    11,2 KB · Weergaven: 191
  • alles weergeven.jpg
    alles weergeven.jpg
    63,1 KB · Weergaven: 324
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Typ in de bijlage desgewenst een hele encyclopedie over op de plek van de ....? (bonderste bijlage) en je zal zien dat de pagina met begrippen steeds op een nieuwe pagina zal blijven beginnen.

Wil je weten waarom dat zo is, klik dan eens op het tekentje zoals je dat ziet in de bovenste bijlage.

Dus als ik het goed begrijp heb je simpelweg een handmatig pagina einde onder de 'samenvatting' gezet, en dan werkt het?

Als je de beide bijlagen hebt geopend en bekeken, dan 'zie' je het antwoord. ;) :D
Idd. het antwoord luidt : "Ja".

Maar wel met eerst nog een keer een Entertje ertussen.............. Er zijn wel altijd lieden die het voor elkaar krijgen d.m.v. de bs toets zo'n instructie weer om zeep te helpen. ;) :D

Laatst bewerkt:
Wil je zo'n einde zelf ergens maken, druk dan tijdens het typen (maakt niet uit waar je op een pagina staat) op de CTRL toets en terwijl je die vasthoudt, ook op de ENTER toets. Zo voeg je zo'n einde in. Typ je nu tekst erboven / ervoor, dan zal de tekst ná het geforceerde pagina-einde altijd op de volgende pagina / een leeg vel' beginnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan