hoe kan je mail vertraagd versturen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJB

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2003
Berichten
221
Tijdens mijn vakantie wil ik graag een jarige op de juiste dag een verjaardagsmailtje sturen.

Kan ik een mailtje zodanig versturen dat het bv. over 5 dagen pas verstuurd word ?

Zodat ik dat mailtje thuis voor mijn vakantie al kan versturen en de jarige het toch op de juiste dag ontvangt.

Jan
 
kaart van eigen hand

Ik begrijp dat deze mogelijkheid er is
maar ik wil graag een eigen werkje als verjaardagskaart versturen.

Jan
 
Je zult toch met een soortgelijk systeem moeten werken. Je kaart moet ergens geupload staan en op een bepaalde dag verzonden worden.

Ik neem aan dat je je pc niet aan laat staan als je weg bent. Dus hij moet ergens bewaard blijven tot die datum.

Ik ben ook voor je aan het zoeken geweest, maar ik weet niet of je ergens eigen werk kunt bewaren.
 
klik punt 3

Dit lijkt een mooie oplossing maar helaas gebruik ik outlook express

En nee ik laat mijn PC tijdens vakantie niet aan staan,
en ja de kaart moet dan ergens geupload zijn
Dit zou dan bv bij de provider (wanadoo) moeten zijn.

Is het niet mogelijk om een eigen gemaakte kaart te versturen met een programma als bv kaartenhuis

Dank jullie
 
cookies?

Tanja ik had jouw bericht nog niet gezien was zelf aan het schrijven.
Echter wanneer ik je link aanklik krijg ik een verhaal over niet geaccepteerde cookies.
Heb mijn pc speciaal toestemming gegeven voor cookies van kaartenhuis maar kom toch weer steeds hier uit,

maw ik begrijp het niet.

jan
 
:rolleyes: Dit probleem krijg ik ook als ik rechtstreeks via die link ga. Ik krijg het ook niet goed ingesteld.

Ga naar www.kaartenhuis.nl en klik op "postkaarten". Daaronder zie je "eigen foto of kaart sturen"

EDIT: PS. Cookies toestaan is ook gelukt. Kijk bij extra, internet-opties, privacy, geavanceerd.
 
Ik weet niet of je ook een hotmail adres heb, maar als je op het web in je hotmail account bent, kun je onder het tooltje "taken" op het hoofdvenster van je Post, je iemand willekeurig een mailtje sturen op de dag van de afspraak.
Ik heb t ff getest en dat werkt idd.
Bij notities doe je je verhaal, en je kunt de datum opgeven dat de mail verstuurd wordt.

Je kunt je uitgestelde email ook als uitnodiging versturen, werkt op dezelfde manier, met nog meer mogelijkheden.

Check t ff, en stuur er eerst eentje bijvoorbeeld naar jezelf om te kijken of t werkt.

Succes!:thumb:
 
Dit is inderdaad een oplossing.

postkaart met eigen foto versturen via tpg post € 0.39

Met electronic mail € 1.30 ++

Vermoed dat ik dan toch een goeie buurman vraag om de kaart op de juiste dag voor mij te versturen.

Bedankt voor alle hulp

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan