Hoe kan mijn IP adres veranderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotterdamz

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
7
Hallo

Ik had een vraagje ik wil namelijk mijn Ip veranderen, maar ik vroeg me nou af hoe ik dat precies zou kunnen doen?

Alvast bedankt!
 
Dat kan niet. Het Ip-adres wordt bepaald door de provider. Als je een adsl of kabel-internet hebt is dat steeds hetzelfde IP-adres. Met een dial-up verbinding is dat vaak een ander ip-adres, maar dat hoeft niet perse.
 
Laatst bewerkt:
B.v. met een dongel van KPN (draadloos) via UMTS of via het TOR-netwerk. Dan heb je steeds een ander IP-adres.
 
als je 24 uur de stroom van de modem afhoud krijg je meestal ook ander ipadres,alleen kan je dan een dagje niet internetten ;-)
 
als je 24 uur de stroom van de modem afhoud krijg je meestal ook ander ipadres,alleen kan je dan een dagje niet internetten ;-)

Weet je zeker dat het werkt? ik heb gehoord dat een reset niet werkt.

Ik heb iets gehoord met proxy? kan het niet met dat?
 
Je IP kan je inderdaad niet veranderen. Daarvoor moet je bij je provider zijn ;) Om een ander IP te gebruiken kan je inderdaad Tor of een VPN gebruiken.
 
ik zit bij upc en als ik de modem 24 uur uitlaat krijg ik een ander ip-adres
ik weet natuurlijk niet of dit voor andere providers werkt maar je kan het allicht proberen..
 
ik zit bij upc en als ik de modem 24 uur uitlaat krijg ik een ander ip-adres
ik weet natuurlijk niet of dit voor andere providers werkt maar je kan het allicht proberen..

Dus de modem/router moet 24 uur geen stroom hebben?

Proberen waard :)

Ik gebruik ook UPC
 
ja dan word je ip geflushed en krijg je een ander toegewezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan