hoe kom ik aan dit onderdeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruisweg

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
helaas ik krijg geen foto geplaatst

Maar ik zoek dus een afdekplaatje of frontje (hoe het ook heet) om het open gat aan de voorkant van mijn computer dicht te kunnen maken. (hier heeft wsl een cd/vd speler gezeten ofzo)
Ik wil de computer graag afsluiten ivm met mijn 3 jarig dochtertje.
(ben bang dat ze er in zit met haar handen of er spullen in doet.

Het gaat om de computer Hp compaq (weet verder niet welke serie ? nr. kan ik nergens vinden.

mocht dit niet te krijgen zijn heeft iemand dan een ander idee hoe het op te lossen

groetjes Wendy

Laatst bewerkt:
Hoi,

En anders even bij de plaatselijke pc boer vragen neem aan dat die bij een pc bouwen wel eens wat over houden.

Modag

Het is erg moeilijk om je te helpen als het modelnummer van je HP niet weet, omdat de aansluiting van zo'n cover op elke pc anders kan zijn.

Maar je kan sowieso kijken naar een 5.25" Cover. of kijken hoe de andere vastzitten dit namaken.

Maar als je het modelnummer weet zou het erg mooi zijn, dan kan ik even verderkijken voor je!

Hier een cover van Lian Li behuizingen. Ik weet niet of dit past maar je zou er naar kunnen kijken, ze hebben hem ook nog in het wit

Hoi !

Heb er zo'n dertig verschillende liggen in wit/creme of zwart, en zeker ook voor HP.

Mocht je in de buurt komen kun je gratis uitzoeken.

Greetz,

HYarry.

Het is erg moeilijk om je te helpen als het modelnummer van je HP niet weet, omdat de aansluiting van zo'n cover op elke pc anders kan zijn.

Maar je kan sowieso kijken naar een 5.25" Cover. of kijken hoe de andere vastzitten dit namaken.

Maar als je het modelnummer weet zou het erg mooi zijn, dan kan ik even verderkijken voor je!

Ik zag een sticker met de volgende gegevens; HP COMPAQ dc7100 CMT.

neem aan dat je dat bedoeld.

groetjes wendy

Hoi,

En anders even bij de plaatselijke pc boer vragen neem aan dat die bij een pc bouwen wel eens wat over houden.

Modag

waar vindt ik zo'n boer ?
woon in delft binnenstad en heb hier alleen grotere zaken zolas dicsons dynabite etc.

heel erg bedankt maar ondertussen heb ik er 1 gevonden bij idd zo'n computerboer. (wist niet eens dat we die in delft hadden.

groetjes Wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan