hoe kom ik aan outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad4Jansen

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Hoi ik ben sinds gisteren in het gelukkige bezit van een nieuwe computer maar er zit geen outlook express op. Daarnet zitten googlen maar ik vind alleen engelse versies.

Zo als altijd zal ik het wel over het hoofd zien.

Alvast bedankt voor de link.

Ad

bedankt maar....

Alles wat ik zie is geen Nederlands. Ook zie ik dat het niet verder gaat als Vista ik heb nu window 7 home edition

Ik ben nog niet zo toe aan Windows live mail

Alvast bedankt voor je snelle antwoord
Ad

In win7 zit geen OutlookExpress meer ingebouwd,is ook niet los te installeren dus Windows Live Mail (zeg maar een verbeterde OutlookExpress) of een ander e-mailprogramma is hier de enige optie.
Succes.

Bedankt

Daar had ik al het hele sterke vermoeden van. Ik kan nog even niet zeggen dat ik er vrolijk van ga worden Het zal weer even wennen zijn en het zal voorlopig eerst maar eens zoeken waar alles nu verborgen zit.

:(

Nogmaals bedankt voor het meedenken
Ad

Hallo.
Ikzelf heb Microsoft office 2007 geinstalleerd,de outlook versie hiervan werkt uitstekend.
Misschien ook een optie voor jou.
Groetjes.

Hallo.
Ikzelf heb Microsoft office 2007 geinstalleerd,de outlook versie hiervan werkt uitstekend.
Misschien ook een optie voor jou.
Groetjes.
Is voor mij geen optie, omdat ik Windows Mail prettiger vind werken. Outlook wil allemaal dingen, die ik niet nodig vind. Die toeters en bellen heb ik geen behoefte aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan