Hoe kom ik aan Windows XP backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anneke65

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Hallo daar,
nogmaals een vraagje mbt mijn nieuwe pc.
Bij de aanschaf van een pc krijg je geen software mee. Deze moet je blijkbaar zelf branden.
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn Windows XP kan vinden. Ze hebben het over 'recovery', maar hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden.

Waarschijnlijk zie je ergens op de C schijf een bestand ( let op geen Map) staan met Windows XP erop. Wat voor een PC heb je

Ik heb een packard bell.
Ik al gehoord over recovery partition, maar weet niet dus niet hoe ik gewoon het bestand kan vinden en branden

Hier kom je waarschijnlijk verder. Als je hem nieuw hebt gekocht dan zit er op de C schijf een volledige windows file. Op mijn packard bell zat geen aparte partitie. Waarschijnlijk te vvinden op C: Ik heb overigens bij mijn nieuwe Packard Bell ook geen windows cd gekregen deze stond op de C schijf

Bedankt!
Volgens de winkel staat het op een aparte partitie, maar ik ga morgen wel even kijken.
Heb er eigenlijk mijn buik van vol. Heb je een nieuwe pc, ben je niets anders dan problemen en vragen aan het oplossen.
Je hoort nog van mij.

Bedankt!
Volgens de winkel staat het op een aparte partitie, maar ik ga morgen wel even kijken.
Heb er eigenlijk mijn buik van vol. Heb je een nieuwe pc, ben je niets anders dan problemen en vragen aan het oplossen.
Je hoort nog van mij.

dan moet je ook geen packard bel of dell of sony of weet ik wat voor merk kopen :thumb:

Als je het gevonden hebt ziet "de wereld "er weer heel anders uit geloof me... Ik werk al sinds jaren met de PB naar volle tevredenheid. Ik ben maar een gemiddelde gebruiker en ben er tevreden mee wat het doet.

Ik ben er dus zelf uitgekomen!!!!!!
Zit een speciaal programmaatje op om de software éénmalig te branden. Heb ik inmiddels gedaan.
En inderdaad als de problemen zijn opgelost, ziet alles er veel beter uit. Ben verder dus dik tevreden met mijn PB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan