Hoe kom ik achter mij DDR Type ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus dan kun je mij daar zo moderator op het forum maken...

maar tussen eigenaar en wat jij doet zit nog al een verschil.....jullie zijn een team wat softpedia beheert maar dat is geen eigenaar.......
zoals ik ook al aangaf ik beheer hier maar daarom nog geen eigenaar van helpmij.nl

Of wil je ook nog weten hoe ik al die programma's met een download link bij elkaar heb gekregen ?

Nou team, ik geef hun opdrachten. Je hebt een beetje gelijk.

Maar ik kan op deze PC niks aanpasen, daarvoor moet ik naar de Server, en daar heb ik geen zin in.

Laatst bewerkt door een moderator:
in welke form heb ik gelijk ?

Dat over Team, We werken ongeveer als een team ja, maar ik ben zeg maar HOOFD EIGENAAR.

Laatst bewerkt:
Oke....wanneer ben je dan bij de server in de buurt.
want nu ben ik toch heel benieuwd.

Dat over Team, We werken ongeveer als een team ja, maar ik ben zeg maar HOOFT IEGENAAR.

Geloofwaardig is het niet...

Hoofd eigenaar

en btw de eigenaar van softpedia zit in amerika in New York maar dat wist je zeker wel

Hoe bedoel je ?

Mijn server staat in werkplaats ( Computer Werkplaats )

New York ? Da's nie waar. Heb je bewijs?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus ik moet bewijs leveren en jij niet :)
Grap jas,

Waar zit hij dan volgens jou?

Maar mag dit Topic Gesloten worden want het gaat nu negens meer over, bovendien ik beheer nog meerdere website's.

( LEES: Ik reageer niet meer! )

Als je niet gelooft, dan niet!

Eigenaar?? Ik denk dat er een paar Roemenen niet blij gaan zijn dat een 18 jarige nederlands persoon dat loopt te beweren!!!

18 ik dacht 12.......

Eigenaar?? Ik denk dat er een paar Roemenen niet blij gaan zijn dat een 18 jarige nederlands persoon dat loopt te beweren!!!

van de week stond nog 12 in zijn profiel

maar ja het zal wel een vorm van pseudologica-fantastica zijn.

Hmmmz eerder pathologisch liegen (en zeker niet met elkaar te verwarren :)

:thumb::thumb:

maare ik ga mijn visspullen in orde maken want ik wil net als de vorige keer morgen weer die stekelbaars van 89cm vangen.;)

dus ben ff weg

en dat was 14 dagen geleden....zal nu wel weer terug zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan