Hoe kom ik bij mijn harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svenn0vietsj

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
43
Hallo,

Ik heb een XP/w7 probleempje, om bij het begin te beginnen de harddrive van een laptop mist een dll bestand (LSASRV.DLL), nu probeerde ik met windows xp cd _> R(epair) _> Dan had ik expand E:\I386\LSASRV.DLL willen doen echter ik heb geen enkel idee wat het admin wachtwoord is en blanco laten helpt niet. Nu kan ik via mijn w7 laptop de benodigde file van de XP disc halen en heb ik met een externe 2,5" HDD adapter de windows xp HD er aan liggen, echter herkent w7 deze schijf niet en kan ik dus ook niets naar deze HD toe schrijven. Iemand die mij kan helpen of het dll probleem op te lossen of een manier waarop mijn w7 pc deze XP schijf wel kan zien?

Alvast bedankt
 
Misschien ben ik onduidelijk geweest maar Windows XP boot dus niet, ook niet in veilige modus en ik krijg dus de melding dat het lsasrv.dll bestand mist.
Vandaar dus ook dat ik probeer deze schijf als extern aan te sluiten en via die weg naar system32 van de XP schijf te komen. Mijn computer herkent deze schijf dus helemaal niet, alleen geluidje dat er hardware is aangesloten maar apparaat is niet correct geconfigureerd o.i.d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, extern aansluiten zou kunnen maar heb je al geprobeerd om op te starten in veilige modus (F8 herhaaldelijk indrukken bij het starten)? Je kunt ook bij de schijf als je een bootdisk hebt. Niet opstarten is helemaal minder een probleem als je partities zou maken en meerdere Windows systemen installeert.

Edit: Sorry, F8 heb je dus al geprobeerd.
Deze site kan je helpen om een Administrator wachtwoord te achterhalen: http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm De Hirens CD heeft een dergelijk tooltje misschien ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan