Hoe kom ik in mijn router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Hallo, ik heb een Wireless-g range extender Router. Ik wil graag online met mijn PS3, maar ik moet mijn MAC-Adres invoeren in mijn router. Het probleem is dat ik niet in mijn router kom. Ik heb als gebruiksersnaam + wachtwoord: Admin ingevoerd maar het wil niet lukken, ik krijgt het volgende te zien:

401 Unauthorized
Authorization required.
--------------------------------------------------------------------------------

micro_httpd

:( Wie kan mij helpen

Alvast bedankt :thumb:

Weet je het wachtwoord niet meer? Standaard is het wachtwoord inderdaad ''admin'' (kleine letter al geprobeerd, misschien maakt dat nog wat uit) bij de meeste routers maar misschien is dat bij jou niet zo of is het wachtwoord al een keer gewijzigd. Je kunt dan altijd nog je router resetten naar fabrieksinstellingen en dan nog een keer proberen.

Als ik mijn router reset, heeft dat dan gevolgen op mijn verbinding?
Heb ik dan nog steeds internet? ;)

Als ik mijn router reset, heeft dat dan gevolgen op mijn verbinding?
Heb ik dan nog steeds internet? ;)

Ja, maar eventuele instellingen die je aangepast hebt (lijkt me niet als je niet in de configuratiepagina van de router komt) gaan verloren. Je moet in jouw geval bij een draadloos netwerk het netwerkje opnieuw opzetten (geen nieuwe drivers maar opnieuw versleuteling instellen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan