Hoe kom ik van mijn OUDE E-Mail adres af

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike2001

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik ben ooit bij Wannadoo gestart, dat adres is "gekaapt" een ander gebruikt het nu voor SPAM,daarna doorverkocht aan Orange toen weer doorverkocht aan Ziggo
Nu krijg ik div. mailtjes van Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@mx08.online.nl
mijn huidige provider Ziggo zegt dat zij er niets aan kunnen doen ik moet bij "Online"
zijn ik heb al via mail delivery system een ABUSE knop een verzoek hiervoor gedaan

Heb je het wachtwoord voor dat account nog? Zo ja, verander deze dan.

Maar al;s je je provider belt, met het verzoek een account te stoppen, dan doen ze dat toch gewoon ?!
En als je kunt aantonen, dat het gekaapt is, dan is dat toch geen enkel probleem ?

Mijn Huidige provider kan niets doen, toen ik over ging naar Orange probeerde ik het al
de enigste mogelijkheid toen was als ik in SCHEIDING lag en mijn partner deed vervelend
nu zit ik bij ziggo en zij zeggen dat alleen de POSTMASTER ????? dat kan doen

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Flauwekul. Als je een hoofd email opzegt kan altijd. Wel ben je dan klaar met je provider.
Als je nu een "@online" account hebtm, kun je dat dan niet laten wijzigen in een "@ziggo" account? Is toch dezelfde provider?
Het is een kwestie van de database aanpassen.

Ik zou het verzoek schriftelijk (niet per email) indienen.

Ik zou het verzoek schriftelijk (niet per email) indienen

Zo wilde ik eens een tiscali-account opzeggen. Stuurde een mail met al mijn gegevens en wachtwoord als bewijs van rechtmatig eigenaar.Kreeg een RE: terug dat dat toch echt schriftelijk diende te gebeuren. Daar heb ik weer een RE: van gemaakt met de kortst mogelijke reactie: "print maar uit"

Nooit meer wat van gehoort, maar t account was wel opgeheven. :p:p

Overigens is Online niet dezelfde als Ziggo. Online is adsl, was ooit Orange en Ziggo is kabel en was ooit @Home (essent)

Ok, dus als ik goed begrijp, zit Spike nu bij Ziggo.
Simpel, kick je oude Online adres uit je outlook express (of andere mail-software) en je ziet nooit meer spams daarvan. ;)
Of betaal je er nog voor ?!

Ik begrijp uit zijn verhaal dat iemand (rancuneuze (h)ex?) zijn oude account gebruikt...

Als het nog kan: wachtwoord wijzigen!

Laatst bewerkt:
Dat zou betekenen dat hij zowel Online als Ziggo zou hebben.....

Daar lijkt t op...

Dat is op zich geen probleem als het Online abootje een "no-dial-up,no-pay" is maar dat zal wel niet, die zijn al een tijdje uit de markt.

Of iemand heeft nadat TS zijn abo heeft stopgezet zijn naam weer geregistreerd zoals ook bij telefoonnummers gebeurt, die worden na verloop van tijd ook weer toegewezen aan een nieuwe abonnee.

Spike, doe eens reageren;

betaal je nog voor dat abonnement?
heb je je wachtwoord verandert indien mogelijk

Laatst bewerkt:
gestolen E-mail adres

Zo als je ziet komt dit bericht van ONLINE
ziggo zegt dat Online alles kan verhelpen in het online bericht zit een "drukknop"
ABUSE dan krijg je een e-mail venster van Online en kan je een vraag stellen
ik heb daar al drie berichten heen gestuurd maar geen antwoord gehad
Orange kon het toen opheffen als ik in scheiding was????????
O ja ik heb geen vervelende EX wel ben ik 6 jaar weduwnaar

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@mx08.online.nl>

Received: from localhost (filterin02.back.prod.mail.online.nl [10.160.210.222])
by mx08.online.nl (Postfix) with ESMTP id 3ACB114029
for <huidig adres@ziggo.nl>; Wed, 3 Jun 2009 12:25:24 +0200 (CEST)
X-Virus-Scanned: amavisd-new at online.nl
X-Spam-Flag: YES
X-Spam-Score: 13.091
X-Spam-Level: *************
X-Spam-Status: Yes, score=13.091 required=6 tests=[HTML_IMAGE_ONLY_32=1.318,
HTML_MESSAGE=0.001, MIME_HTML_ONLY=1.672, ONLINE_CMAE_SCORE=10,
RDNS_DYNAMIC=0.1]
Received: from mx02.online.nl ([10.160.210.162])
by localhost (filterin02.back.prod.mail.online.nl [10.160.210.247]) (amavisd-new, port 10024)
with ESMTP id 31YD5jJoVqYL for <huidig adres@ziggo.nl>;
Wed, 3 Jun 2009 12:25:23 +0200 (CEST)
Received: from mx02.online.nl (localhost [127.0.0.1])
by mx02.online.nl (Postfix) with ESMTP id 0F9B81A013
for <NAAMsw@wanadoo.nl>; Wed, 3 Jun 2009 12:25:22 +0200 (CEST)
Received: from cc2.jnb6.za.mtnbusiness.net (41-195-83-212.access.uunet.co.za [41.195.83.212])
by mx02.online.nl (Postfix) with ESMTP
for <NAAMsw@wanadoo.nl>; Wed, 3 Jun 2009 12:25:21 +0200 (CEST)
Message-Id: <NLWUHKH85997.3A7CDA8@cc2.jnb6.za.mtnbusiness.net>
From: "Guadagnolo M. Jon" <NAAMsw@wanadoo.nl>
To: NAAMsw@wanadoo.nl
Subject: Dramatic Condolesa's speech
Content-Type: text/html; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
MIME-Version: 1.0
X-Online-Scanned: by Cloudmark authority (on mx02.online.nl)
X-Online-CMAE-Analyze: .v=1.0 c=1 p=avWiqizWAAAA:8 p=intQ3OTrkJri_PX6HHEA:9 a=WPfQLh0c9uomQ10Vr3YA:7 a=hDdHjHbhJfDAiGDmJ_m7POa2Ln8A:4
X-Online-CMAE-Score: .100
Date: Wed, 3 Jun 2009 12:25:22 +0200 (CEST)

Moderator-[Edit] Nog 4x een naam uit een wanadoo adres gehaald. (NAAMsw @ wanadoo.nl) [/Edit]
.

This is the mail system at host mx08.online.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<NAAM@ziggo.nl>: host 10.160.210.246[10.160.210.246] said: 550 message
content rejected. If you think that the system is mistaken, please report
details to abuse@online.nl (in reply to end of DATA command)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dit is het begin van de e-mail van de POSTMASTER???? ( Online.nl)

Ik begrijp nu een beetje hoe de verdeling van wanadoo en orange is gegaan
Toen ik bij Orange terecht kwam had ik al problemen ik kreeg Spam die ik aan mijzelf stuurde??? via mijn wanadoo e-mail .Orange kon mijn oude E-Mail adres niet schrappen
alleen als ik in scheiding lag ????????
daarna is orange gesplitst de Kabel werd Ziggo en Adsl Online en Online zou de Postmaster zijn . Maar door aldie gedwongen overstappen verplichte de nieuwe provider dat de bestaande E-Mail adressen zouden blijven bestaan.
Hier onder eem mailtje van Ziggo

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geachte heer/mevrouw NAAM
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC2545 - Vraag - Internet - Misbruik".

Helaas is hier niets aan te doen. Ik zal proberen uit te leggen wat er aan de hand is. Via een besmette pc worden e-mailberichten verstuurd waarbij o.a. uw oude e-mailadres wordt geplaatst. Vervolgens wordt deze bij Online bezorgd maar hier bestaat uw account niet meer waardoor er een zogenoemde bounce opkomt en wordt terug gestuurd naar de verzender. Bij de overname van uw internetaccount door Ziggo is de afspraak gemaakt dat Online alle e-mailberichten die gestuurd worden aan uw oude e-mailadres, automatisch worden doorgestuurd naar uw nieuwe Ziggo adres. De komende 2 jaar zou dat gebeuren. Dit is dan ook de reden dat u de melding krijgt.

Ik krijg nu om de dag zeker zo'n bericht POSTMASTER met 550 spam mails
groetjes Spike

Het is nu 17 juni ik ben maandag gebeld door Ziggo heel veel SORRY de lastige E-Mail komen uit een Computer van Online en reageert nergens op
ik had vorige week ook al een brief naar Online in A'dam gestuurt al met al heb ik na zondag geen Mails meer gehad . Ziggo melde ook nag dat alle Wanadoo adressen binnen een halfjaar vervallen
:thumb::thumb::thumb:

Mod-edit Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.

.

Ik kreeg vandaag opnieuw een pakket e-mail van POSTMASTER Online. Op advies van mijn computer leverancier heb ik het E-Mail adres van de Postmaster geblokkeert
In mijn vorige bericht gaf ik al aan dat alle Wanadoo adressen binnen een halfjaar worden geschrapt.
Ik houd het verder voorgezien bedankt voor de aandacht
Ruud

Je kunt toch een filter instellen voor alle Online/Orange berichten ?

Voor degene die zich afvroeg of het nog kon: gratsi emailadressen van Wanadoo: ja het kan, ik heb er nog steeds een paar, nog van uit de belperiode.

Ik doe al jaren mailen via Gmail, ik kan altijd bij min berichten waar ik ook ben en Gmail heeft een goed spam filter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan