Hoe kom ik weer op Facebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Lang geleden heb ik een account gemaakt bij Facebook. Ik heb er nooit wat mee gedaan en ben nu dus mijn wachtwoord vergeten. Ik heb al van alles geprobeerd om het te achterhalen, zelfs een heel nieuw account gemaakt met nieuw wachtwoord, maar ik krijg alleen maar steeds dezelfde pagina waar ik moet inloggen met een wachtwoord. Bij de FAQ's staat dat ik een van mijn "vrienden" moet vragen naar mijn gegevens, dat lijkt me grote onzin, daarbij heb ik geen Facebookvrienden.
Het account verwijderen kan niet, je kunt het alleen deactiveren, maar ook daarvoor moet je een wachtwoord hebben. En als je een nieuw account maakt zit het oude er ook nog. Waarom is iedereen zo enthousiast over Facebook?

Verplaatst Members chat --->> Messengers en Sociale netwerken.

ja kan bij www.facebook.com gewoon bij het inlog scherm onder je wachtwoord invullen op wachtwoord vergeten drukken !

Als ik naar facebook.com ga krijg ik direct mijn pagina, zonder wachtwoord in te vullen. Maar als ik vrienden wil zoeken moet ik wel een wachtwoord ingeven, ik kom zonder wachtwoord niet verder. Er is ook geen link naar wachtwoord vergeten.

je moet facebook wel eerst uitloggen dan krijg je de optie wel, rechtsboven log je uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan