Hoe kom je aan een verbinding met hele hoge upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik heb op het moment een verbinding met 120Mbps down / 10Mbps up en met de download speed is natuurlijk in z'n geheel niks mis maar ik draai zelf heel graag servers voor van alles en nog wat en dan schiet 10Mbps wel n beetje tekort.

Hoe komt men aan een verbinding met hele hoge upload? Als ik kijk naar kabel aanbieders enzo is 10Mbps eigenlijk het hoogste dat ik kan vinden.

Hoe doen datacenters dit? En dan bedoel ik die plekken waar ze dedicated servers aanbieden. Tot wel 100Mbps per stuk, en dan honderden servers tegelijk (voor zo'n 2000 euro per maand per stuk :p). Hebben deze bedrijven ook gewoon een ISP net als particulieren, of zit hier een heel andere technologie achter? En hoe komt een consument dan aan zo'n enorm hoge upload capaciteit?

Prijs even achterwege gelaten natuurlijk, want als het uberhaubt al mogelijk is gok ik dat het zeer prijzig zal zijn :p

Bedankt! :thumb:

je hebt speciale zakelijke abonnementen, waarbij je uploadsnelheiden gelijk aan je downloadsnelheid kan krijgen... die dingen zijn inderdaad erg duur.

Hmm ik kan daar zo snel niets over vinden. Ik had een amerikaanse gevonden die 100Mbps upload annbied voor 11 dollar per maand en dat is wel ziekelijk weinig :p

Gezien de gierige aard van ons Nederlanders zal dat er hier wel anders uitzien, maar ik kan er nogmaals niets over vinden. Welke bedrijven bieden dit aan? :thumb:

:O ja klopt, nu heb ik die van ziggo (daar ben ik nu klant) ook gevonden. Ik zie echter nergens prijzen staan, erg irritant. Nu kan ik elke aanbieder apart gaan vragen wat de kosten zijn :confused:

Maar bedankt voor de hulp! :thumb:

klopt, je moet er vaak een offerte voor aanvragen... maar die prijzen liggen hoog hoor.

Of even nakijken of er glasvezel bij jou in de buurt beschikbaar is.
Dan kan je over het algemeen een synchrone verbinding krijgen. Bijvoorbeeld 25/25, 50/50 of 100/100.

Of even nakijken of er glasvezel bij jou in de buurt beschikbaar is.
Dan kan je over het algemeen een synchrone verbinding krijgen. Bijvoorbeeld 25/25, 50/50 of 100/100.

volgens mij is dat niet zo hoor.... het KAN wel, maar ik dacht dat die service niet geleverd werd tenzij je een zakelijk abonnement hebt.

Bij mij in de buurt zijn ze er mee bezig en ik weet dat het op verschillende plaatsen al beschikbaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan