Ik heb op het moment een verbinding met 120Mbps down / 10Mbps up en met de download speed is natuurlijk in z'n geheel niks mis maar ik draai zelf heel graag servers voor van alles en nog wat en dan schiet 10Mbps wel n beetje tekort.
Hoe komt men aan een verbinding met hele hoge upload? Als ik kijk naar kabel aanbieders enzo is 10Mbps eigenlijk het hoogste dat ik kan vinden.
Hoe doen datacenters dit? En dan bedoel ik die plekken waar ze dedicated servers aanbieden. Tot wel 100Mbps per stuk, en dan honderden servers tegelijk (voor zo'n 2000 euro per maand per stuk
). Hebben deze bedrijven ook gewoon een ISP net als particulieren, of zit hier een heel andere technologie achter? En hoe komt een consument dan aan zo'n enorm hoge upload capaciteit?
Prijs even achterwege gelaten natuurlijk, want als het uberhaubt al mogelijk is gok ik dat het zeer prijzig zal zijn
Bedankt! :thumb:
Hoe komt men aan een verbinding met hele hoge upload? Als ik kijk naar kabel aanbieders enzo is 10Mbps eigenlijk het hoogste dat ik kan vinden.
Hoe doen datacenters dit? En dan bedoel ik die plekken waar ze dedicated servers aanbieden. Tot wel 100Mbps per stuk, en dan honderden servers tegelijk (voor zo'n 2000 euro per maand per stuk

Prijs even achterwege gelaten natuurlijk, want als het uberhaubt al mogelijk is gok ik dat het zeer prijzig zal zijn

Bedankt! :thumb: