hoe kom je in de BIOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hallo,

Ik heb nog een vraag.

Hoe kom je in de BIOS van XP?

Ik hoor het weer graag,

Groeten, Leonie

XP heeft geen bios.
je moederbord heeft wel een bios.
Als het geen merk computer is dan kom je meestal via de del toets of de esc toets in je bios.
tijdens opstarten even links onder in je beeldscherm kijken en daar staat het dan.
Maar wat wil jij gaan doen met je bios.

De bios van XP??
Je bedoeld in de Bios!

Waarschijnlijk drukken op de Del-toets tijdens het begin van de opstartprocedure.

Geplaatst door puppie
Maar wat wil jij gaan doen met je bios.

Goeie vraag puppie.... :thumb: Als iemand al vraagt hoe je er in komt, kun je die vraag het beste stellen.... ;) Vindt het een slechte zaak dat verteld wordt hoe.... :evil:

Zonder er bij te vermelden wat voor een schade het kan veroorzaken voor je PC als je niet weet wat je doet als een NOOB:confused:

Geplaatst door BOBO Ricky NL

Goeie vraag puppie.... :thumb: Als iemand al vraagt hoe je er in komt, kun je die vraag het beste stellen.... ;) Vindt het een slechte zaak dat verteld wordt hoe.... :evil:

Zonder er bij te vermelden wat voor een schade het kan veroorzaken voor je PC als je niet weet wat je doet als een NOOB:confused:

Katten kunnen we allemaal,maar is niet nodig:p

Leg jij het dan eens uit in Jip en Janneke taal!!!

Barabas gaat met zijn tijd machine 10 jaar terug.... hij vindt daar een vervelend ventje en begint hem te pesten.... voor dat hij het weet heef hij een probleem want die kleine etter hete Bill.... Ja en zou je denken, maar die kleine Bill is zo slim geweest om te zeggen tegen mensen, een bioss is voor mij, en de rijst blijft daar bij :confused:

LoL. met andere woorden, als je niet weet wat je doet in een bioss, maak je meer problemen dan dat je ze oplost.... :(

En dat willen we hier natuurlijk ook niet... :cool:

Gelukkig zijn de meeste gebruikers hier toch nog zo slim dat als ze de inhoud van het bios niet snappen, daarover ook nog vragen stellen. Bovendien, de functie 'load fail save'of 'load optimal' bestaan ook nog.

ja en als je iets veranderd kan je het later altijd weer terugzetten.

ben wel vaker in de bios geweest hoor!!!! (wist alleen niet meer hoe)

en dit forum is er om te vragen en te leren en dat is nu juist wat ik aan het doen ben, duzzzzzz sorry dat ik 't besturingssysteem en de bios wat waarschijnlijk op 't moederbord zit in een chipje ofzo, door elkaar haal, maarja je kan niet alles weten he? Als je vaak met de compu bezig bent zijn simpele dingen zo duidelijk als wat, maar als je als niet compu persoon toch allerlei dingen met de compu wil doen, zijn simpele dingen al ingewikkeld!!!!!

Duzzz daarom is dit forum zo fijn. Mag je allerlei vragen stellen en zijn er mensen die ze voor je willen beantwoorden en je willen helpen, zodat je met je compu kan doen wat je ermee wil doen!!!!

Duzz heel veel dank aan alle mensen die op dit forum zitten en meehelpen aan oplossingen.

Thanx a lot en een buiging.

Greetz, Leonie

enneh wat ik in de bios wilde doen is.....
't opstarten veranderen van 't c station naar de cdrom als eerste positie. (da's voor 't nieuwsgierige aagje)

enneh 't is ook gelukt ben in de bios geweest :)

Dan is dit aagie weer gerust gesteld.:D

Geplaatst door goudvis123
enneh wat ik in de bios wilde doen is.....
't opstarten veranderen van 't c station naar de cdrom als eerste positie. (da's voor 't nieuwsgierige aagje)

enneh 't is ook gelukt ben in de bios geweest :)
Dacht ik al! :cool:

Of del of f2 of f11 ligt aan de pc die je hebt, geef je type pc eens door dan zoek ik je bios handleiding erbij kan je van tevoren ff lezen wat waar voor dient

Geplaatst door lokoloko
Of del of f2 of f11 ligt aan de pc die je hebt, geef je type pc eens door dan zoek ik je bios handleiding erbij kan je van tevoren ff lezen wat waar voor dient

als je even alle berichten leest, zie je dat het al opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan