Hoe komt het dat explorer mijn website wel goed weergeeft maar Mozilla Firefox niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Hallo allemaal,

Hoe kan het dat mijn website in explorer wel goed wordt weergegeven, maar met Mozilla firefox kan hij het niet vinden?
Ergens een instelling?
Ik heb inmiddels (of was van plan) Mozilla als mijn standaard browser ingesteld, daarom heel vervelend.
Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet

Wat voor fout krijg je? Of word je pagina gewoon niet helemaal goed weergeven zoals je wilt? In het laatste geval ligt dat waarschijnlijk aan je CSS, Internet Explorer en Firefox werken niet precies hetzelfde hiermee.
Als het kan graag de code van je website opsturen... dan gaan wij wel op onderzoek uit. :p

Hallo 5i5

In Mozilla geeft hij dus helemaal niks weer.
Dit is de melding die ik krijg in Mozilla Firefox als ik mijn website wil downloaden (Ziggo/Casema) :

Het opgevraagde bestand/pagina is niet bekend

Terwijl het wel in Explorer helemaal netjes en snel weergeeft.

Welke code mijn website heeft? Geen idee, hoe kom ik daar achter?

Groetjes

Hoi Irisss,
Nou, als "het opgevraagde bestand/pagina is niet bekend" in Firefox wordt gemeld, dan is de hele pagina onvindbaar, en zal er niet alleen een plugin ontbreken. Of is het een pure Flash-website?
Toch merkwaardig dat ie wel in Internet Explorer verschijnt. Maar IE is minder kritisch dan FF (dat zich veel beter aan de standaarden houdt), dus misschien zit ergens een foutje in de pagina waar FF net niet tegen kan, en dat IE wel slikt.

De "code van je website" = de broncode (html-code) van je homepage.
Maar ik zou niet de code hier posten, maar gewoon even de link naar je site geven, da's wel zo makkelijk. Kunnen we meteen zien wat er wel/niet aan de hand is. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hallo allemaal.

Ik heb een paar addons geinstalleerd.. maar had ook een Filezilla server programma. Ik bleek het verkeerde programma gedownload te hebben, een FTP server in plaats van een FTP client..... en eer je daar dan weer achter bent he...... pffffffffffffffffffffffffff logisch dat het uploaden niet ging, nu werkt het prima overigens, met name dankzij jullie ondersteuning!

Maar door al dat gegoochel .............. merkte wel dat die Filezilla server aldoor in de weg zat bij het opstarten van mijn Mozilla browser. Heb dat nu dus ook even verwijderd.
En jawel hoor.................. nu start mijn website wel goed op, in beide browsers.. gelukkig!!!

Geen idee wat een Filezilla server is (verschil met een Filezilla client) maar het wel een vermoeden nu. Kon het daar mogelijk aan gelegen hebben?

Nogmaals ontzettend bedankt voor de geweldige ondersteuning die ik (met name van CSShunter, bij de eerdere recente problemen) van jullie hen mogen ontvangen!!!
Dankzij jullie, en een heleboel doorzettingsvermogen en hoop gegoochel en uitproberen zit ik weer aardig öp de rails , "back on track".

Vriendelijke groetjes

Hoi Irisss,
Altijd prettig om te horen dat iets weer werkt zoals het hoort! :)
Met dank voor je compli:
  • De FileZilla Server is een programma waarmee je computer zelf als "server" (bediener) kan werken voor een website: oftewel zelf als provider gaat werken waar een site is ondergebracht. Te vergelijken met een radio-of tv-station: servers zenden (op verzoek, door een www-adres aan te vragen) pagina's uit naar de bezoeker. - Maar jouw site staat al ergens anders, en dan werkt het niet. Waarschijnlijk hebben anderen wel steeds je site kunnen zien, en heeft de FileZilla-Server alleen bij jou op de computer de zaak in de war gestuurd.
  • De FileZilla Client is een programma waarmee je computer als "client" (klant) werkt. In dit geval kan je als "klant" van een server-ergens-anders (bij je provider) bestanden uploaden, downloaden, wissen, enz. die op je site staan.
Succes verder met je site!
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan