hoe kopieer ik een beveiligde dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hallo,

Ik heb een dvd video van de Stones en daar wil ik graag een kopie van maken, maar nero 5.5 geeft aan dat deze is beveiligd. He bah.
Kan iemand mij een tip geven, hoe ik dit toch kan doen?

alvast bedankt!

gr.Marianne:confused:

dvdshrink gebruik ik wel, om te verkleinen, maar deze is beveiligd, dat is iets anders, toch?

Geplaatst door mtenklooster
dvdshrink gebruik ik wel, om te verkleinen, maar deze is beveiligd, dat is iets anders, toch?

OK,

Je download DVD decrypter en installeert het.
dan doe je je originele DVD er in en open je DVDdecrypter en vervolgens kun je aangeven waar ie hem heen moet kopieren.das alles
daarna kan je branden met nero etc.

Het beste is om de dvd te rippen met dvddecrypter, deze haalt de vob file's van de dvd, daarna start je shrink op, dit progje zorgt ervoor dat de totale dvd grote 4,7 Gb wordt zodat je hem op een dvd kan branden met nero.

dvdschrink haalt ook de beveileging eruit
heb gisteren nog een bacup gemaakt van last samurai
aangezien dat een heel recente film is zal er wel een beveileging opzitten

Geplaatst door ibiza
....
aangezien dat een heel recente film is zal er wel een beveileging opzitten

Op 9 van de 10 dvd's zit beveiliging,da heeft niks met recent te maken:cool:

zoals Speedtouch aangaf, zet ik nu alleen de VOB files naar de harde schijf, so far so good

oeps toch de IFO files erbij en zo waar, ik kan dvd shrink gebruiken, zonder een melding!!
Volgens mij werkt het als een tierelier, tis nog niet klaar, maar dat kan niet missen:D

1. DVD Shrink
2. DVD op je PC, alleen hoofdvideo+ NL ondertitels en NL \ Engels geluid ofzo, daardoor past de DVD-film op EEN DVD-R
3. Brand met Nero, NIET als data-disk, maar als echte DVD anders is hij niet af te spelen op DVD speler / PS2 / of dat soort dingen.... :)

Direct vanuit DVD Shrink branden is erg slecht voor je DVD-Rom speler in je PC.. die raakt daardoor misschien overhit ofzo en dat tast de levesduur van je DVD-Rom speler van je PC aan... heb ik gehoord dan heh :) maargoed, mooi dat het is gelukt :thumb:

Stinuz vergeet wat je hebt gehoord, want dat is onzin.
Laat je niet alles wijs maken ;)

groetjes speedtouch

Hehe, waarom zou ik jouw dan geloven? :p

Nee, van een Giga Senior neem ik alles aan, zal een hele hoop tijd schelen nu ik dat weet :)

Hehe, waarom zou ik jouw dan geloven? :p
Daar heb je ook gelijk in :)

Voordat de dvd-branders op de markt waren, had je al progamma's om van een dvd een svcd te maken of divx

dvd2svcd is ( was ) heel populair, maar ik gebruikte ook weleens andere progjes waaronder bvb DVDx, bij dit progje draaide de dvd-rom gemiddeld 4 a 5 uur met de rip mee.
Nog nooit heb ik hierover problemen gehoord, en zelf ook niet ondervonden.

Een dvd-rom speler is hiervoor gemaakt. :thumb:

groetjes speedtouch

beveiliging dvd

ik gebruik ook het progje shrink en nog DVD Decrypter
maar ik krijg het niet voor elkaar ik probeer save the last dance te rippen
fout in i/o apparaat kan niet door gaan
dat is de melding die ik krijg

bij andere dvd`s ging het wel goed maar deze wilt hem niet pakken

doe ik wat verkeerd of is die dvd te goed beveilgd
voor mij
ik hoop op een reactie

zie bijlage voor een foto ( wel heel goed kijken is niet zo heel scherp)

mvg dave

Bijlagen

• im000351.jpg
    im000351.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 118
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan