hoe kopieer ik een beveiligde dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het orgineel niet beschadigd??
Wat ook nog weleens wil helpen, start de hoofdfilm en pauzeer die na een paar minuten, vervolgens maak je een back-up (voor eigen gebruik) met DVD shrink.

dat heb ik ook al geprobeerd maar dat wil ook niet lukken en het is niet beschadigt
en een backup maken heb ik ook gedaan maar dan is het niet groter dan 63,8mb en volgens mij is dat ook niet goed
ik hoop dat je hier wat meer kunt

mvg dave

zie bijlage wat ik krijg van dvd decrypter

als het goed is dan is deze foto wel goed te zien

zie boven mijn vraag/probleem

dvd shrink 3.1.7

een goede dag het rippen is nu gelukt maar ik wil nu de titel er bij zetten met dvd2one maar die geeft een foutmelding terwijl ik daar al een paar dvd ondertiteld heb dus nu wilde ik het gaan proberen met dvd shrink maar die geeft aan dat zie bijlage

ik weet zeker dat die file erwel bij staat want als ik
die map open dan kan je ook zien dat die file erwel bij staat

wie kan mij verder helpen

mvg dave

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 70
Hallo allemaal,

ik zit ook met dit kopiëren (voor eigen gebruik!) te klooien, misschien kunnen jullie me helpen :)

Het gaat om een DVD box van een serie, dus flink wat DVD's. Ik heb eerst dmv DVD decrypter de DVD geript (toch?). Daarna ben ik het aan het doorvoeren in DVD shrink.
Het shrinken lukt, maar ik ondervind daar wel want problemen mee.

1) Nadat ik de DVD mbv DVD decrypter tot een ISO kopie heb gemaakt, kan ik het op een of andere manier niet openen in DVD shrinker. Gewoon een DVD in mijn pc stoppen en dan DVD shrinker gebruiken werkt ook niet, ik krijg dat elke keer de melding dat er geen DVD in mijn drive zit (die er wel zit). Een bestand openen lukt ook niet, want hoewel ik in de goede map kijk, kan ik het ISO bestand niet vinden (wordt niet weergegeven lijkt het wel). Onder "file" stond het bestand in dat lijstje, dus daarom kon ik het aanklikken, maar als ik dus zoek kan ik het niet vinden en ook een gewonde DVD pakt hij niet. Waarom niet?

2) Het kopiëren zelf. Ik heb zelf Roxio, maar dat werkt niet, dus ik heb Nero maar gedownload, maar alsnog lukt het niet! :eek:

Kan iemand mij please helpen? Ik weet niet meer wat ik moet doen... :(

Welkom Elsbeth,

Het is op helpmij niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te plaatsen. Tevens stel je je vraag in een topic uit 2004.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan