Hallo allemaal,
ik zit ook met dit kopiëren (voor eigen gebruik!) te klooien, misschien kunnen jullie me helpen
Het gaat om een DVD box van een serie, dus flink wat DVD's. Ik heb eerst dmv DVD decrypter de DVD geript (toch?). Daarna ben ik het aan het doorvoeren in DVD shrink.
Het shrinken lukt, maar ik ondervind daar wel want problemen mee.
1) Nadat ik de DVD mbv DVD decrypter tot een ISO kopie heb gemaakt, kan ik het op een of andere manier niet openen in DVD shrinker. Gewoon een DVD in mijn pc stoppen en dan DVD shrinker gebruiken werkt ook niet, ik krijg dat elke keer de melding dat er geen DVD in mijn drive zit (die er wel zit). Een bestand openen lukt ook niet, want hoewel ik in de goede map kijk, kan ik het ISO bestand niet vinden (wordt niet weergegeven lijkt het wel). Onder "file" stond het bestand in dat lijstje, dus daarom kon ik het aanklikken, maar als ik dus zoek kan ik het niet vinden en ook een gewonde DVD pakt hij niet. Waarom niet?
2) Het kopiëren zelf. Ik heb zelf Roxio, maar dat werkt niet, dus ik heb Nero maar gedownload, maar alsnog lukt het niet!
Kan iemand mij please helpen? Ik weet niet meer wat ik moet doen...