hoe koppel ik de samsung GT-S5230 met mijn parrot 3100?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hepietsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2006
Berichten
4
Sinds kort ben ik in het bezit van een tweedehands samsung GT-S5230. Ik heb in mijn auto een handsfreeset de parrot 3100. Via bleutooth zou ik dit aan elkaar kunnen koppelen. Al mijn andere telefoons waren geen probleem maar deze twee apperaten willen niet met elkaar verbonden worden. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
 
ik heb een samsung corby en ik ben verbonden met de parrot van me vader, dus ik denk dat ik je wel kan helpen.

eerst wat instellingen van je bluetooth goed zetten:

ga op je mobiel naar: menu >> bluetooth >> zet je bluetooth aan (bruinkleurige knop in het midden van het scherm) >> als je bluetooth al aanstaan is deze knop blauw >> instellingen >> ze de zichtbaarheid van de telefoon op 'aan' >> scroll naar beneden >> zet de 'veilige modus' op 'uit' >> ik zelf heb de externe SIM-modus op 'uit' staan >> kies nu voor 'opslaan'

Probeer nu te koppelen met je Parrot.

zoeken >> er komen apparaten te staan waarmee je kunt koppelen kies Parrot' en verbind met je Parrot.
Waarschijnlijk moet je een wachtwoord invoeren bijv 0000 of 1234.

Nu moet hij verbonden zijn.

Als het is gelukt hoor ik het wel;)

suc6 ermee

Mvg, Donovan
 
Hallo Donovan,

De instelingen heb ik nu juist gezet zoals omschreven in jou verhaal. De telefoon herkend de Parrot wel maar wil niet verbinden. Hij geeft steeds aan dat de verbindig mislukt is. Ik heb de pincode ook helemaal gemist. Moet ik eerst alles weer wissen?
 
dit heb ik wel eens gehad:
ik had te veel 'gekoppelde apparaten' in me telefoon staat.
En het gekke daarvan is dat hij dan met niks kan verbinden.
Verwijder dus zo veel mogelijk gekoppelde apparaten:

druk op 1 van de gekoppelde apparaten >> dan krijg je een menu >> scroll naar beneden >> daar kun je gekoppelde apparaten verwijderen.

suc6 er mee
 
Hallo Donovan,

Het is vandaag gelukt. Ik heb alle apperaten uit de lijt van de Parrot verwijderd. Daarna weer opnieuw laten zoeken en gekoppeld. Toen ging het goed. Ik ben heel blij dat het gelukt is. Was even bang dat het niet bij elkaar paste.
Bedankt voor je goede adviezen.

Groetjes Hennie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan