Hoe krijg ik Adobe Flash Player geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
349
Bij het installeren van een update ging er iets verkeerd.
Toen heb ik de geïnstalleerde flash player verwijderd om het programma helemaal opnieuw te kunnen installeren. Maar dat lukt me niet.
Versie 10.3 komt met een voorbeeld scherm hoe de installatie zou moeten verlopen, maar daarin kom ik niet verder. Die keuze is er nl niet.
Als ik probeer een eerdere versie te installeren kom ik toch steeds op de pagina van versie 10.3 terecht.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

vr.gr. Marij
 
Adobe Flash: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ Dat is de nieuwste. Toolbar uitvinken, indien niet gewenst.

Er staat onder: Mogelijk moet u tijdelijk uw antivirussoftware uitschakelen!!

uiteraard OOk weer inschakelen.

Lukt het dan nog niet, dan Falsh Player verwijderen met een progje als revo Uninstaller Free of Cc-Cleaner.
Dan opnieuw installeren.
 
Heb je wel aangevinkt "Ik heb de gebruikersovereenkomst gelezen en ga hiermee akkoord"? Anders kun je niet op installeren drukken:confused:.
Afbeelding:
flashplayer-install.png
 
@Aptje Er valt niets te verwijderen, want er is momenteel geen flash player geïnstalleerd.

@bassie9 Zover kom ik niet. Ik krijg een overzicht met schermvoorbeelden. De eerste geeft aan dat ik op een informatiebalk moet wachten, en de tweede dat ik dan Active X controle moet installeren. Maar die informatiebalk verschijnt niet. En daaardoor kom ik niet verder.

Hoe kan ik trouwens een afbeelding meesturen om iets te laten zien?
Bij plaatje toevoegen krijg ik alleen de mogelijkheid om een URL in te vullen !!??!!
En ik snap niet wat ik daar moet :-(
Welke URL?
 
Welke Internet Explorer versie heb je?
Bij IE9 komt de melding van downloaden onderaan.

Maar je begon in het openingsitem met er ging iets verkeerd!
Zet daarom eens een systeemherstelpunt terug van vlak er voor en probeer het nog eens.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb IE8.
Systeemherstel was het eerste dat ik geprobeerd heb.
Maar dat is niet gelukt.
 
Aptje, ik heb een aantal aanwijzigingen gevolgd.
Uiteindelijk is het me gelukt om de active X controle handmatig te installeren.
Maar ook dan houd ik dezelfde problemen zogauw ik de flashplayer wil installeren.
Uit verdere gegevens weet ik nu dat het wel eens aan internet explorer 9 zou kunnen liggen.
(Sorry, ik schreef eerder dat we IE8 hadden. Nu blijkt dat mijn man kortgelden geupdated heeft naar IE9)
 
Een tijdje geen kans gezien hier nog mee bezig te zijn. Nu ben ik het opnieuw aan het proberen.
Ik heb wat documentatie gelezen en begrijp eruit dat er met IE9 geen mogelijkheid is om adobe flash op een 64bits Vista systeem te zetten.
Weet iemand of dit klopt? En zoja, hoe valt dit dan op te lossen?
gr. Marij
 
Windows Vista is heel slecht dus waarschijnlijk werkt het daarom niet. Probeer eens Mozilla Firefox.
 
Waarom zou het wel of niet werken van Adobe Flash Player iets te maken hebben met de browser die je gebruikt? Dat snap ik niet. Het is toch een zelfstandig programma?

Volgens mij heeft het iets te maken met de installatie. Daar is iets verkeerd gegaan. Zoals je op bijgaande afbeelding kunt zien krijgt die onder de programma's geen grootte van het programma mee !?!

adobe flash geen mb s.jpg
 
IK heb hetzelfde voor hoor: windows 7 64 bit en ook oninstalleerbaar. Wellicht is dt ook jouw probleem en ikzelf kan ook sommige tibetaanse films niet bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan