Hoe krijg ik de dag & datum uit mijn Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

webeling2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
4
Tijdens het instellen van de zgn. "snelstart pictogrammen" in mijn taakbalk verscheen plots ook de dag en datum onder de tijdsaanduiding. Ik heb moment dus een zeer brede blauwe taakbalk in mijn scherm. De pijltjestoets (up/down) kan deze ook niet kleiner maken. Dit is ongewenst en krijg ik er niet uit, ook als ik de snelstartpictogrammen weer verwijder. Wie weet de oplossing ?
 
Je hebt zeker je taakbalk een balk groter gemaakt...

Het enige wat ik lees is dat je alleen de dag kunt laten verschijnen door de menustijl op klassiek te zetten.

Alleen de tijd lukt denk ik alleen via een extern programma. Zoiets als dit?
 
Je moet met je rechter muisknop op de taakbalk klikken, vervolgens zorgen dat het vinkje bij Taakbalk vergrendelen weg is.
Nu kan je met je muis bovenaan de taakbalk gaan staan, en hem vervolgens met je linker muisknop kleiner "slepen".

Om te voorkomen dat je je taakbalk per ongeluk weer groter maakt, raad ik je aan om hem weer via de rechtermuisknop te vergrendelen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent!
 
Je hebt zeker je taakbalk een balk groter gemaakt...

Het enige wat ik lees is dat je alleen de dag kunt laten verschijnen door de menustijl op klassiek te zetten.

Alleen de tijd lukt denk ik alleen via een extern programma. Zoiets als dit?
 
Je hebt zeker je taakbalk een balk groter gemaakt...

Het enige wat ik lees is dat je alleen de dag kunt laten verschijnen door de menustijl op klassiek te zetten.

Alleen de tijd lukt denk ik alleen via een extern programma. Zoiets als dit?

Heb ik gedaan, maar helaas werkt niet
 
Je moet met je rechter muisknop op de taakbalk klikken, vervolgens zorgen dat het vinkje bij Taakbalk vergrendelen weg is.
Nu kan je met je muis bovenaan de taakbalk gaan staan, en hem vervolgens met je linker muisknop kleiner "slepen".

Om te voorkomen dat je je taakbalk per ongeluk weer groter maakt, raad ik je aan om hem weer via de rechtermuisknop te vergrendelen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent!


Dat vergrendelen en ontgrendelen is mij bekend, evenals het slepen.
Maar dit alles werkt niet.
 
Plaats anders even een screenshot, dan hebben we ook een beter idee waar het nou om gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan