hoe krijg ik de groene shaduw weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
ik gebruik vista. ik zag vanmorgen toen ik de pc opstarte dat er bij de vista letters (zie plaatjes) overal groene schaduw komt. nu is dat volgen mij normaal, maar nu staat het dus veel verder naar rechts. weet iemand hoe / waar ik dat kan aanpassen? ik heb al een herstelpunt geladen van 3 dagen geleden maar dat haalt niets uit.

alvast bedankt,:thumb:

Bijlagen

• Image2.jpg
    Image2.jpg
    8 KB · Weergaven: 35
  • Image3.jpg
    Image3.jpg
    3,1 KB · Weergaven: 31
  • Image5.jpg
    Image5.jpg
    8,3 KB · Weergaven: 30
misschien handig om te weten: als ik in notepad iets typ, dan gaat het goed, maar ook zoals op dit shermpje (zie afbeelding) zie je overal van die groene schaduuw zitten.

Bijlagen

• Image6.jpg
    Image6.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 49
Hoi,

sorry,....mar ik zie niks.
Groter plaatje misschien?
Drivers videokaart up to date?

Grtz.

ja ik zie ook niks hoor ...
moet je je beeldscherm niet is schoon maken? :cool:

héj,

op een andere computer zie ik inderdaat ook niets op die plaatjes, het ligt dus ergens bij de video-driver? ik heb de laatste driver geinstalleerd, maar dat helpt niet veel. ik zie eigenlijk alles dubbel. ik heb net het beeldscherm ge-reset maar dat helpt ook niet.

Nu ik trouwens goed kijk, zie ik dat de tekst in notepad toch ook een soort schaduw geeft. Het is net zo'n effect wat je wel eens ziet als het buiten heel erg warm is, de warme lucht zorgt er dan ook wel eens voor dat je dingen (drie)dubbel ziet....

miss interesant om te weten: ik zie allemaal rode plekken op die plaatjes

voor de rest doet mijn computer het gewoon goed dit is eerste keer dat ik zoiets zie

ik heb er met een tekenprogramma wel rode streepjes in gezet bij de plekken voor dat zou moeten zitten, maar ik ben er ondertussen al uit, ik heb de stekkers eens aangeduuwd en nu werkt het weer prima. eigenlijk een simpele oplossing, maar eigenlijk het laatste waar ik aan zou denken, maar het is in iedergeval opgelost. iedereen toch bedankt voor de reactie's hè

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan