prima het werkt ;-) tja ik heb het form gemaakt met een online form maker waar je dan een zipfile kunt downloaden met de bestanden die je dan op je website kan runnen. Werkt prima en de meest optie's snap ik ook wel

heb de landen lijst naderhand ook zelf ingekort omdat ik niet zo lange lijst nodig heb allen belgie en nederland en duitsland zijn belangrijk voor lucht haven vervoer
maar wat jij quote die optie snap ik ook niet wat hij doet ik denk dat het met de chapaca te maken heeft maar zeker weet ik het niet
Is ook niet zo belangrijk zolang hij maar foutloos werkt ;-) Ik heb voor deze optie gekozen omdat ik dan zelf dingen kan editen er zijn natuurlijk prachtige joomla data base formulier tools maar het probleem is dat dan alles in de data base verdwijnt en ik er weinig aan kan veranderen. Maar ik ga me er zeker eens in verdiepen hoe ik data uit een data base kan halen want dat zou erg handig zijn met bepaalde opties.
Mijn kennis van PHPADMIN en MYSQL gat niet verder dan het importeren van een data base en het downloaden en hoe ik een data base moet aanmaken lol.
Als het nu Q basic was lol dan kwam ik een stuk verder maar ja dat had veel minder mogelijkheden hehehe en dat is ook geen web taal. Maar het helpt soms wel een beetje om een beetje te doorgronden wat GET POST EN het hernoemen van een var is.
Het probleem is meer wanneer gebruik ik { of ( of ; daar moet ik me eens in verdiepen
Maar je hebt me heel erg geholpen.
en wijzer genaakt want op internet heb ik deze dingen niet kunnen vinden in forums. Want daar had ik me al suf gezocht vandaar mijn post in deze website.
Ik neem aan dat het je werk is of is het hobby?