Ralf van Kempen
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mrt 2009
Hey,
Ik ben bezig met een projectje voor mijn baas.
Ik wil een site maken met de volgende opzet:
bovenin een navigatiebar met hoofdzaken
daaronder twee velden. In het linker veld een index met produkten, afhankelijk van welke hoofdzaak in de navigatiebar is aangeklikt.
Vervolgens wil ik dat in het rechter veld inhoud komt te staan van het produkt dat in de linker balk wordt aangeklikt. Ik wil geen lange lijst met anchors hebben. De enige informatie in het rechter gedeelte moet zijn van het betreffende produkt.
Ik weet dat het met frames kan, maar dat doe ik liever niet.
Ik weet ook dat ik het op kan lossen door voor elk produkt een nieuwe pagina met navigatievenster te maken, maar dat lijk me erg omslachtig.
Weet iemand een simpeler oplossing?
groet
Ralf
Ik ben bezig met een projectje voor mijn baas.
Ik wil een site maken met de volgende opzet:
bovenin een navigatiebar met hoofdzaken
daaronder twee velden. In het linker veld een index met produkten, afhankelijk van welke hoofdzaak in de navigatiebar is aangeklikt.
Vervolgens wil ik dat in het rechter veld inhoud komt te staan van het produkt dat in de linker balk wordt aangeklikt. Ik wil geen lange lijst met anchors hebben. De enige informatie in het rechter gedeelte moet zijn van het betreffende produkt.
Ik weet dat het met frames kan, maar dat doe ik liever niet.
Ik weet ook dat ik het op kan lossen door voor elk produkt een nieuwe pagina met navigatievenster te maken, maar dat lijk me erg omslachtig.
Weet iemand een simpeler oplossing?
groet
Ralf