hoe krijg ik dit weg ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
182
elke keer als de pc opstart krijg ik het volgende bericht (zie bijlage) ik ben al bij zoeken geweest maar er wordt niets gevonden hoe krijg ik dit bericht van mijn pc?
 

Bijlagen

  • melding 1.jpg
    melding 1.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 79
Start > uitvoeren > type hier msconfig > tabblad opstarten, kijk of daar iets van Winrar in staat.
 
of je installeerd winrar en als je het niet gebruikt dan haal je het met uninstall weer weg.
 
msconfig gedaan winrar uitgevinkt maar staat nog steeds in beeld als ik opstart.heb ook winrar geinstaleerd en weer verwijderd maar zonder resultaat.
 
Zal waarschijnlijk nog een restant zijn. Maar normaal zou norton alles moeten hebben kunnen verwijderen.
Heb je al de onlinescan geprobeert? Download anders eens ccleaner: http://www.ccleaner.com (vergeet niet het vinkje wegtehalen bij yahoo toolbar) gebruik de opschoonfunctie en vervolgens de problemenfunctie.
 
ccleaner heeft wel het een en ander gevonden maar ik krijg nog steeds het bericht van winrar.ik ga nu de met de problemen fuctie in de weer
 
Laatst bewerkt:
Moest het nog niet werken er zijn nog meerdere plekken waar het winrar32.exe zich kan schuilhouden ga eerst eens kijken naar start,alle programma's,opstarten of het daar niet bij staat. Msconfig heb je reeds geprobeerd. Nu nog in het register typ bij uitvoeren regedit druk op enter open de sleutel hkey_local_machine door op het plusteken te drukken,software,microsoft,windows,currentversion,Run Ga nu naar de rechterkant van het scherm naar de ab pictogrammen en kijk of er daar geen met de naam winrar32.exe is zoja verwijder die dan.
 
ok dat heb ik allemaal gedaan het volgende stond er en nu heb ik even wat hulp nodig staat hier iets wat weg kan ?
 

Bijlagen

  • register3.jpg
    register3.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan