Hoe krijg ik een volledig scherm als ik een internet link aanklik ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Als ik op de startpagina een link aanklik, dan krijg ik nooit meteen een volledig scherm ( gemaximaliseerd )
ik moet ieder scherm dus zelf groter maken steeds.
Is er een instelling dat zodra ik een link aanklik, dat dan dat scherm ook meteen gemaximaliseerd is.?

Alvast bedankt voor je Reactie

groeten Barney

Wanneer je internet explorer met geminimaliseerd venster sluit zal hij de daar op volgende keer ook weer geminimaliseerd openen.:)

Je kan dat geminimaliseerde venster met je muis maximaal open trekken, slepen, als je hem dan weer sluit opend hij ook weer met een maximaal open getrokken (geminimaliseerd) venster..

IIg zo werkt het bij mijn xp:confused:

Dus als je sluit moet je even kijken boven in de rechter hoek of het middelste symbool uit twee overlappende vierkantjes bestaat, dat is maximaal scherm, 1 vierkantje is minimaal scherm..

Geplaatst door Barney
Is er een instelling dat zodra ik een link aanklik, dat dan dat scherm ook meteen gemaximaliseerd is.?
Zo'n instelling is er niet en het probleem is eigenlijk niet goed op te lossen zonder een hulpmiddeltje.
Het perfecte programmaatje hiervoor is IE New Window Maximizer.
Als je het geïnstalleerd hebt, wordt het gelijk met Windows opgestart en draait dan in de achtergrond.
Vanaf dat moment wordt elk Internet Explorer-venster op maximale grootte geopend.
Ook de vensters van Outlook Express worden erdoor gemaximaliseerd.
Het programma gebruikt minder dan 1% systeemvermogen.
Een van de handigste programmaatjes die ik ken.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Grote Klasse "Guus ABC" ik heb jou programmaatje gedownload en geinstalleerd, toen goed ingesteld en ja hoor, alle pagina's worden automatisch groot gemaakt.

Erg goed
Bedankt namens Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan