Hoy, ik heb deze vraag al eens gesteld. Een echte oplossing is er voor mij niet op gekomen.
Vandaar nog eens de vraag maar anders en duidelijker gesteld.
Ik heb een kleine database met tabellen, formulieren, query en etiketrapport.
De query geeft telkens 14 dezelfde waarden terug van elk record door een trukje die mij hier aangereikt werd.
Het rapport is gemaakt op basis van de query, die geeft mij 14 (dezelfde) waarden van alle records, net genoeg om ze af te drukken op een etikettenvel van 14 stuks.
Ik zou graag via een dropdownlijst in een formulier (of een andere methode) de keuze kunnen maken welk record ik wil afdrukken.
Daarom zou deze gekozen waarde moeten ingevuld worden als criterium in de query onder de betreffende kolom.
De db kan ik hier niet uploaden, ik kan ze wel naar email adressen sturen.
Grts, Filip.
Vandaar nog eens de vraag maar anders en duidelijker gesteld.
Ik heb een kleine database met tabellen, formulieren, query en etiketrapport.
De query geeft telkens 14 dezelfde waarden terug van elk record door een trukje die mij hier aangereikt werd.
Het rapport is gemaakt op basis van de query, die geeft mij 14 (dezelfde) waarden van alle records, net genoeg om ze af te drukken op een etikettenvel van 14 stuks.
Ik zou graag via een dropdownlijst in een formulier (of een andere methode) de keuze kunnen maken welk record ik wil afdrukken.
Daarom zou deze gekozen waarde moeten ingevuld worden als criterium in de query onder de betreffende kolom.
De db kan ik hier niet uploaden, ik kan ze wel naar email adressen sturen.
Grts, Filip.