Hoe krijg ik het icon "deze computer" weer terug?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjge
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjge

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Ik heb per ongeluk het icon "deze computer" op mijn desktop gedeleted. Geen nood, je kunt hem terugkrijgen via Beeldscherm. O ja? Maar in Beelsdscherm vind ik maar twee tabs, Schermbeveiliging en Instellingen. En op geen van tweeën vind ik iets dat op deze functie lijkt!

Ik ken de MCE uitvoering niet, dus een gokje.
Klik eens op Start, dan met rechts op Deze computer en kiezen voor Op bureaublad weergeven.

Laatst bewerkt:
Helaas, op mijn Start key verschijnt een klein menuutje, waar nergens Mijn Computer in voorkomt :-(

Druk op Windows+E (Een sneltoets om deze computer te openen) en sleep het icoontje bovenin naar je bureuablad: Schermafbeelding 2013-07-25 om 21.30.05.png Het gaat om het icoontje wat naast 'Computer' staat

Laatst bewerkt:
Helemaal goed. Jij bent wakker joep ;)

Ook kun je een nieuwe snelkoppeling maken met het volgende als doel:
explorer.exe /n, /e,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}

Laatst bewerkt:
Haha, geen probleem hoor, kijk over een tijdje even op me site (Hij is nu nog in onderhoud) *Knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
@joep4u: Ik heb de link naar je site verwijderd.
Oproepen doen in je berichten in een topic tot het promoten van naamsbekendheid van je website is niet toegestaan.

Ok, dan ten overvloede nog de officiele daarvoor gedesigneerde methode:

RechterMuisKlik leeg deel Bureaublad, Eigenschappen, tabblad Bureaublad, Bureaublad aanpassen, Bureaubladpictogrammen, aanvinken wat je hebben wil.

Dan zou het toch echt moeten lukken nu :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan